Fandom

Gtapedia

Zaibatsu Corporation

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Zaibatsu logo.jpg

Zaibatsu Corporationin logo.

Zaibatsu Corporation on Diego Serranon johtama rikollissyndikaatti ja kanelivalmistaja Grand Theft Auto 2:dessa.

Kuvaus Muokkaa

Zaibatsu Corporation valmistaa lääkkeitä peitetoimintanaan,ja on "maailman viimeinen yksityisesti omistettu suuri yhtiö".Zaibatsu Corporation toimii Anywhere Cityssä,ja on GTA 2:den ainoa jengi,joka toimii kaikissa kolmessa kaupunginosassa.Zaibatsu Corporation on jakaantunut kolmeksi eri osastoksi,ja jokaisessa kaupunginosassa toimii tietty osasto.

Keskusta-alueen osastoa johtaa Trey Welsh,esikaupunki-alueen osastoa Red Valdez ja teollisuusalueen osastoaa johtaa Uno Carb.Zaibatsu Corporation käyttää autonaan Z-Type-nimistä urheiluautoa.Zaibatsu Corporationin peitetuotteisiin kuuluu mm.Zoom Zoom-niminen huume sekä Equanox-niminen "ihmelääke",jota mainostetaan myös Grand Theft Auto III:ssa.Zaibatsu Corporation omistaa myös Futuro FM-nimisen radiokanavan.

Zaibatsu Corporationissa on vain kaksi nimettyä jäsentä:palkkamurhaaja Flambo Cortez ja murtautumisekspertti Sacchmo.Molemmat kuolevat pelin aikana.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki