Fandom

Gtapedia

Wanted Level (GTA IV)

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Minimap-wanted.png

Minimapista näkee poliisien etsintäkantaman.

1. Kun saat yhden tähden, poliisiauto lähtee sinun perääsi jos olet kolaroinut, lyönyt ihmistä poliisin nähden, ammut kun poliisia on lähellä yms.

2. Kun sinulla on kaksi tähteä, lcpd:n poliisia lisääntyy useampia ja rupeavat ampumaan sinua jos esim. poliisi saa sinut kiinni kun on yksi tähti ja karkaat sitä, niin hän pyytää apuvoimia ja lähellä olevat poliisit yrittävät saada sinut kiinni. Kaksi tähteä voi saada myös jos ajat jonkun poliisin päälle.

3. Kun saat kolme tähteä, N.O.O.S.E patriotism yrittää tappaa sinut lcpd:n kannalta. poliisit rupeavat käyttämään haulikoita tappaakseensa sinut. helikoptereitakin on tulossa etsimään sinua. kolme tähteä saa kun ammut poliisia tai muuta sellaista. myös minimapissa etsintäalue kasvaa.

4. Jos ampuminen ja muu tyhmyys jatkuu, on tulossa neljä tähteä ja NOOSE:n tactical response unit auto on tulossa ja se on aika panssaroitunut auto. NOOSE/ LCPD ryhtyvät kovempiin toimenpiteisiin ja noose käyttää kiväärejä. neljä tähteä saa kun ampuu poliiseja ja tekee lisää tuhoja sekä kun on kolme tähteä ja ammut kaikki poliisit mitä näkyy saat neljä tähteä.

5. LCPD/NOOSE/FIB ovat jo tehneet kaikkensa saada tapettua sinut ja joutuvat viiden tähden aikana ottamaan barretit tai helposti sanottuna sniperit. Etsintäalue kasvaa ja voi olla jo varma, että olet kohta kuollut. viisi tähteä voi saada koodilla tai jos jatkat samaa riehumista kaupungilla, niin poliisien onkin jo pakko saada sinut pysähtymään.

6. etsintäalue kasvaa jo paljon ja et pääse poliiseista eroon. silloin sinulla on kuusi tähteä ja olet jo vaarassa ihmisille. on sinulla tullut ilmaan jo NOOSE patriotismin helikoptereita . kuusi tähteä voi saada kun menet toiselle mapille kun et saa sinne vielä mennä. tai sitten jatkat edelleen riehumistasi ja tai koodeilla muuta yms. vielä yksi juttu. poliiseja ampuu joka puolelta vedestä rannalta tai vähän mistä vain. ei kannata ikinä uida meren kautta niinkään pakoon, sillä poliisiveneet ottavat kyllä sinut kiinni. vielä sekin on, että jospa ampuisit jonkun poliisiauton mäsäksi singolla, niin, jotta poliisi jää eloon, hän voi vain ryöstää jonkun auton parkilta tai voi vain ottaa jonkun motoristin pois moottoripyörän selästä ja lähteä sillä sinua perään. joskus poliisit ovat hulluja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki