Wikia

Gtapedia

Voodoo

Keskustelu0
1 143sivua
tässä wikissä
Voodoo-GTAVC-front

Voodoo GTA Vice Cityssä

Voodoo on 2-ovinen lowrider, joka on esiintynyt peleissä GTA VC, GTA SA, GTA VCS, GTA IV ja GTA CW.

Ulkoasu Muokkaa

GTA Vice City — Vice City Stories

Ensimmäinen Voodoo, jota käytettiin Vice City Storiesiin asti, muistutti vahvasti vuoden 1960 Chevrolet Impalaa, mutta takavalot olivat saman vuoden Chevrolet Biscaynesta. Vice Cityssä auto oli aina punainen, mutta myöhemmin tuli muitakin värejä. Kyseisessä pelissä auto oli ainoastaan haitilaisten jengiautona. San Andreasin ensimmäisissä tehtävissä Voodoolla ajoivat Ballasit, mutta myöhemmin siitä tuli Grove Street Familiesin jengiauto.

GTA IV

Toinen Voodoo, jota käytettiin GTA IV:ssä ja Chinatown Warsissa muistutti yhä Impalaa, mutta tällä kertaa vuoden 1964-1965 mallia. Etusäleikkö on ottanut hieman vaikutteita vm. 1965 Rambler Classicista ja Plymouth Roadrunnerista. Auton valmistaja oli Declasse. Voodoo on Jamaican Yardies-jengin jengiauto.

Suorituskyky Muokkaa

GTA Vice CityGTA Vice City Stories

Auto on kutakuinkin keskiverto. Ohjattavuus on hyvä.

GTA IV

GTA IV:ssä Voodoon suorituskyky on selvästi edeltäjiään alempana. Huippunopeus ei ole kehuttava ja auto on huono kiihtymään. Jarrut ovat melko vähätekoiset. Ohjattavuus on kuitenkin hyvä. Voodoo on melko kestävä auto.

Erikoisversiot Muokkaa

  • Vice Cityssä, tehtävässä Two Bit Hit on saatavilla musta Voodoo
  • GTA IV:ssä esiintyy viher-musta Voodoo, jossa on kullanvärisiä osia. Tämä on Jamaican Yardies-jengin jengiauto
  • GTA IV:ssä esiintyy myös puna-musta Voodoo jossa on kullanvärisiä osia. Vaikka maalaus viittaa vahvasti Spanish Lords-jengiin, tämä auto ei ole sidoksissa mihinkään jengiin
  • GTA IV:ssä pyydetään ainutlaatuinen vihertävä Voodoo osana Stevien autovarkauksia.

Triviaa Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki