Fandom

Gtapedia

Vincenzo Cilli

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

VincenzoCilli-GTALCS.jpg

Vincenzo Cilli.

VincenzoCilli-Artwork.jpg

Pelitaidekuva Vincenzo Cillistä.

Vincenzo Cilli,lempinimeltään "Lucky" on hahmo Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa.Vincenzon ääninäyttelijä oli Joe Lo Truglio.

Kuvaus Muokkaa

Vincenzo on Leone Familyn kolmanneksi korkea-arvoisin jäsen,ja Salvatore Leonen hyvä ystävä.Vincenzo on kaikkea mitä Toni Cipriani ei ole:koulutettu,siisti ja hyvätapainen.Salvatore käski pelin alussa Vincenzon auttaa Toni alkuun.

Jo ensimmäisessä kohtaamisessa Toni väheksyi Vincenzoa,joka vaikutti liian siistiltä rikolliseksi,eikä osoittanut yhtään kunnioitusta Vincenzolle.Vincenzo antoi Tonille joitain helppoja tehtäviä,joissa hoidetaan lähinnä Vincenzon omia ongelmia.Vicenzo alkoi kuitenkin pelätä,että menettää arvoasemansa Tonille,ja tehtävässä Hot Wheels Vincenzo päätti pettää Tonin,ja käski Tonin hakea hänen autonsa,jonka luona poliiseilla oli väijytys.Toni selvisi,mutta katkaisi suhteensa Vincenzoon ja romutti hänen autonsa.

Vincenzo houkutteli Tonin uuteen ansaan tehtävässä The Portland Chainsaw Masquerade.Vincenzo johdatti Tonin laivaan,jossa Vincenzon kätyrit yrittivät tappaa Tonin moottorisahoilla,mutta Toni selvisi hengissä.Vincenzo yritti tappaa Tonin Uzi-konepistoolilla,mutta Toni saikin tapettua Vincenzon.

Vincenzon hautakivi ilmestyy Liberty Cityn hautausmaalle hänen kuolemansa jälkeen.Kivessä lukee:"Ei niin onnekas loppujen lopuksi.".Tämä viittaa Vincenzon lempinimeen "Lucky" eli "onnekas".

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki