Wikia

Gtapedia

Vertical Bird

Keskustelu0
1 140sivua
tässä wikissä
VerticalBird-GTASA
Carl hyökkää Hydralla vakoilualuksen kimppuun.
GTAheppuLisännyt GTAheppu
Vertical Bird on tehtävä GTA San Andreasissa.Tehtävän antaa Mike Toreno Madd Doggin kartanossa.

Tehtävän kulku Muokkaa

Kartanossa ollaan juuri tekemässä musiikkia,kunnes Torenon ääni kuuluu kaiuttimista.Hän käskee Carl Johnsonia varastamaan Hydran Easter Basinissa olevalta lentotukialukselta ja tuhoamaan 5 vakoilualusta.Myöhemmin Carl saapuu Torenon kyydissä maaseudulle,valmiina olevan veneen luo,saa veitsen ja äänenvaimennetun pistoolin ja lähtee kohti lentotukialusta.

Aja Squalolla lentotukialuksen luo vauhdilla.Aja sen taakse ja mene peräluukusta sisään ennen kuin se sulkeutuu.Etsi valvomo,josta SAM-laukaisimet voi sammuttaa.Matkalla voit kohdata sotilaita,joten tapa heidät veitsellä stealth-tyylillä,jos he ovat tiellä eivätkä huomaa sinua.Vaihtoehtoisesti voit ampua heidät,mutta se ei ole suositeltavaa,jos he eivät huomaa sinua.Jatka matkaa,kunnes pääset Hydrien luo.Ota perimmäisenä oleva.Jos haluat helpottaa tehtävää,räjäytä kaikki muut Hydrat tai edes osa.Kun olet koneen sisällä,hissi nostaa sinut kannelle.Nouse ilmaan ja lennä vakoilualuksia kohti.Silloin saat perääsi yhden Hydran (jos et tuhonnut laivassa olevia Hydria,niin ne kaikki lähtevät perääsi.).Ammu alas jahtaajasi ohjuksilla.Ammu vakoilualuksia ohjuksilla kunnes ne kaikki on tuhottu.Toreno ei kerro,mitä Hydralla pitää sitten tehdä,joten lennä se Verdant Meadowsiin ja parkkeeraa talliin,niin tehtävä on suoritettu.

Palkkio Muokkaa

Tehtävästä saatava palkkio on runsasta.Saat $50 000 ja Kunnioitusta,ja tehtävä "Home Coming" avautuu.Lisäksi Hydra on aina saatavana Verdant Meadowsissa,eivätkä Easter Basinin SAM-laukaisimet ammu sinua,kun lennät alueen lähellä.

Triviaa Muokkaa

  • Tämä on pelin ainoa tehtävä,jossa pitää käydä kaikilla kolmella saarella.

Ympäri Wikian verkkoa

Satunnainen wiki