Fandom

Gtapedia

Trevor Philips

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Trevor.png
"What happens in the dark, comes out in the light."
―Trevor Philips

Trevor Philips on yksi Grand Thef Auto V:n kolmesta päähenkilöstä, Michael De Santan ja Franklin Clintonin lisäksi. Trevor esiintyy myös Grand Thef Auto Onlinen Series A Funding-Heistissä.

BiografiaMuokkaa

Lapsuus ja nuoruus Muokkaa

Se, mitä Trevorin taustoista tiedetään, tulee hänen omista kertomuksistaan.

Trevor syntyi ja Kasvoi Kanadassa lähellä Kandan ja Yhdysvaltojen rajaa. Hänen keskustellessaan Franklinin kanssa, hän väittää että hän "kasvoi viidessä osavaltiossa, kahdessa maassa, neljässätoista eri kodissa, kahdeksan eri isän kanssa, kolmessa huolehtivassa perheessä ja kahdessa vankilassa sekä yhden äidin helmoissa" Trevor on kärsinyt raivokohtauksista sekä väkivaltaisuudesta jo lapsesta saakka, mikä on pilannut hänen mahdollisuutensa sopeutua yhteiskuntaan (varsinkin, kun hän kertoi Cletukselle kuristaneensa jokus klarinetin soittajan soittimellaan) Trevor kertoo myös, kuinka hän tappoi useita eläimiä ja "tyhjän toimittajia" nuorena.

Trevorin lapsuus oli kokonaisuudessaan melko onneton. Hänen isänsä oli hyvin väkivaltainen häntä kohtaan ja hänen äiti taas henkisesti väkivaltainen ja dominoiva. Hän kohteli Trevoria alentavasti, sillä hän näki Trevorin "toivottomana tapauksena", joka tuskin välitti äidistään lainkaan. Kun Trevor oli vielä lapsi, hänen isä hylkäsi hänet ostoskeskukseen, jonka Trevor myöhemmin poltti matalaksi kostona. Hänellä oli myös veli, Ryan, joka kuoli "onnettomuudessa" ennen vuotta 2013.

Myöhemmin Muokkaa

Hän muutti North Yanktoniin jossa hän ystävystyi Michaelin ja Bradin kanssa. Jolloin he alkoivat rötöstellä. Bradin kuoleman ja Michaelin kuoleman lavastuksen jälkeen, hän muutti Sandy Shoreen ja ystävystyi Ronin kanssa.

Tapahtumat GTA V:ssäMuokkaa

Korukaupparyöstön jälkeen hän näkee Michaelin haamun ja lähtee etsimään häntä Los Santosiin. Siellä hän tapaa Michaelin, joka tutustuttaa hänet Frankliniin. Sen jälkeen he alkavat kolmistaan rötöstelemään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki