Fandom

Gtapedia

The Lost and Damned

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Tlad boxart.jpg

The Lost and Damnedin kansi.

Pelin nimi
Grand Theft Auto IV The Lost and Damned
Julkaistu
16.4.2010.
Ikäsuositus
18+
Alusta
PC, PS3, Xbox 360

The Lost and Damned on Grand Theft Auto IV:n toinen lisäosa. Voit ladata sen PS3:lle PS storesta, tai ostaa kaupasta Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City -paketissa tai Grand Theft Auto IV Complited Edition paketissa, johon sisältyy kahden lisäosan lisäksi itse Grand Theft Auto IV.

Yleiskatsaus Muokkaa

The Lost and Damned eli TLAD julkaistiin vuosien 2009-2010 taitteessa ensimmäisenä lisäosana Grand Theft Auto IV:hen. TLADissa on eri hahmot, tehtävät ja muutama auto, joita ei voi Grand Theft Auto IV:ssä saada.

Päähahmona on tällä kertaa Johnny Klebitz, 25-vuotias The Lost Brotherhood -moottoripyöräjengin korkea-arvoinen jäsen.

Vuonna 2010 julkaistiin pakkaus nimeltä Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City. Se sisälsi molemmat lisäosat levyinä, jotta niiden pelaamiseen ei tarvita GTA IV:tä.

Pelin juoni Muokkaa

Pelissä seurataan The Lost(vrt. Outlaws) -moottoripyöräjengin varajohtajan Johnny Klebitzin arkea, kun jengin johtaja Billy Grey palaa videopeli vierotuksesta. Ensi töikseen hän sanoo irti rauhansopimuksen, jonka Johnny teki The Lostin viholliskerhon, Angels of Deathin (vrt. Hells Angels) kanssa toimiessaan klubin presidenttinä Billyn istuessa tuomiotaan. Myöhemmin Billy joutuu kuitenkin uudelleen vankilaan ja syyttää tästä Johnnya, sanoen että hänet on lavastettu. Tapaus jakaa The Lostin kahteen leiriin. Pelillä on yhteys varsinaiseen Grand Theft Auto IV -peliin, koska Nikon, Luisin ja Johnnyn tarinat tapahtuvat suurimmaksi osaksi samaan aikaan. Protagonisteilla on jopa tehtäviä, joihin kukin vaikuttaa omalla tavallaan. The Lost and Damned toisin sanoen täydentää varsinaista tarinaa kertomalla siitä, mitä Johnnylle ja Lostille tapahtui sillä aikaa kun Niko teki omia tehtäviään.

Hahmot Muokkaa

A

B

C

D                                    

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

P

R

S

T

U

W

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki