Fandom

Gtapedia

That Special Someone

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

That Special Someone on tehtävä pelissä Grand Theft Auto IV.

Kuvaus Muokkaa

Suoritettuasi tehtävät Pest Control ja Liquidize The Assets, United Liberty Paper soittaa. Hän kertoo miestensä saaneensa kiinni Darko Brevicin, miehen joka petti Nikon ja hänen asetoverinsa, ja jota Niko tuli Yhdysvaltoihin etsimään voidakseen kostaa.

Läpikäynti Muokkaa

Poimi Roman kyytiisi Hove Beachista, Broker]]ista. Aja lentokentälle. Darko tuodaan paikalle pakettiautolla. Nyt pelaaja saa valita: joko hän tappaa Darkon tai antaa hänen elää. Tehtyäsi valinnan, aja Roman Brucien asunnolle BOABOon.

Palkkio Muokkaa

  • Ei palkkiota.

Teloitus Muokkaa

  • Jos päätät tappaa Darkon, on mahdollista suorittaa teloitus. Niko ampuu Darkoa pistoolilla 12 kertaa, sillä Darko petti yhteensä 12 asetoveriaan, joista Niko oli yksi.

Glitch Muokkaa

  • Jos suoritat teloituksen Desert Eaglella, Niko ampuu 12 kertaa peräkkäin lataamatta, vaikka aseen lippaaseen mahtuu vain 9 luotia.

Script Muokkaa

Nikon ja Darkon keskustelu lentokentällä. Lihavoidut repliikit puhutaan serbiaksi.

Niko: Muistatko minut?

Darko: Jätä minut rauhaan, en tunne sinua. En tunne sinua.

Niko: Tunnet sinä. Minä olen se joka selvisi.

Darko: ...Niko. Terve!

Niko: Kerro minulle, miksi!

Darko: Miksi?

Niko: Olimme ystäviä. Kaikki keskenämme. Kasvoimme yhdessä. Dmitar, Dragan, Goran, Mijo...

Darko: Niin, olimme ystäviä. Mutta minulla oli muita ystäviä.

Myöhemmin Darko paljastaa pettäneensä asetoverinsa 1.000 dollarista. Roman sanoo:

Niko, anna hänen elää. Hän tietää mitä teki, eikä näytä nauttivan elämästään liikaa.

Jos Niko antaa Darkon elää, hän paljastaa tämä olevan uskoakseen paras kosto.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki