Fandom

Gtapedia

Temput

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Tällä sivulla käsitellään erilaisia temppuja (glitch).Ne eivät välttämättä aina toimi.

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Jos kävelet vesialueeseen,niin päähahmo jatkaa kävelemistä vedessäkin,mutta vain 5-6 sekuntia.

Grand Theft Auto 2 Muokkaa

  • Jos ammut liekinheittimellä aidan läpi,niin heittimen ampuma liekki on kaksi kertaa normaalia pidempi.

GTA III Muokkaa

  • Pysäköi Bobcat Porter Tunnelin sisäänkäynnin päälle niin,että se on puoliksi tyhjän päällä.Kun tulet ulos autosta,putoat "Siniseen helvettiin" ja sitten Porter Tunnelin päälle.Tällä tavalla voit kävellä Shoreside Valeen jo ennen kuin sinne kuuluisi päästä.
  • Mene Francis International Airportin metro-asemalla metron viimeiseen vaunuun,ja tule heti ulos.Päädyt "Siniseen helvettiin" ja sitten tunnelin päälle.Jos hyppäät sieltä alas,putoat taas Siniseen helvettiin ja ilmestyt maan pinnalle.

GTA Vice City Muokkaa

GTA San Andreas Muokkaa

  • Jos käytät koodia "räjäytä kaikki autot" tehtävän Stowaway alkuvideossa,niin Andromada pysähtyy ja sen sisään voi mennä.Konetta ei pysty lentämään eikä sieltä pääse ulos.
  • Aloita kaksinpeli ja varmista,että kakkospelaajalla on Katana.Kun kakkospelaaja lyö Katanalla Carl Johnsonin pään irti,niin peli loppuu.Sen jälkeen Carlilta puuttuu yhä pää ja hänen kaulastaan suihkuaa verta.Carl kuitenkin käyttäytyy niin kuin pää olisi yhä kiinni.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki