Wikia

Gtapedia

Stowaway

Keskustelu0
1 143sivua
tässä wikissä

Stowaway on operaatio Grand Theft Auto: San Andreas, annetaan päähenkilö Carl Johnson hallituksen edustaja Mike Torenon toimesta Verdant Meadowsista, joka sijaitsee Itä-Bone Countyssa, San Andreasissa.

TEHTÄVÄ
Stowaway
0CALJ8TFJ
Peli: Grand Theft Auto: San Andreas
Tehtävän antaja: Mike Toreno
Sijainti: Verdant Meadows, San Andreas
Kohde: Andromada
Palkinto: $20000
Avaa tehtävän: Black Project
Avattu seuraavan tehtävän toimesta: N.O.E.

Tehtävä Muokkaa

Ota PCJ-600 ja aja lentokoneeseen.Tapa agentit ja aseta pommi.Hyppää koneesta.

Skripti Muokkaa

(agentit saapuvat kiitoradalle)

Carl Johnson: Ah,mitä Mike Toreno juonii taas.Olen näkyvissä täällä.

(puulaatikkojen takana)

Mike Toreno: Mitä oikein luulit?

Carl Johnson: Perkele! Luulin, että he olivat teidän ihmisiä.

Mike Toreno: Kuuntele, Carl. Meillä on ongelma. Jotkut diktaattori petturit ovat kaupanneet toiseen osa valtioon aseita sopimuksia vastaan.

Carl Johnson: Hei,eikö me tehdä sitä.

Mike Toreno: No, tavallaan, mutta saat valita myös diktaattorit.Ja silloin tilanne vain pahenee.

Carl Johnson: Joo, OK.

Mike Toreno: OK, niin tietenkin nämä idiootit ovat varastaneet erän maamiinoja ja aikovat purkaa ne lähi-idässä.Ja aiheuttaa vähän tuhoa.Carl pidätkö pahoinpideltyjä ihmisiä vain uteliaina.

Carl Johnson: Pahoinpiteltyja? Jotkut, ovat ...

Mike Toreno: Joka tapauksessa asia on - sinä ja minä, Carl, olemme samaa. Nyt joo, se on likaista työtä, mutta jonkun täytyy tehdä se. Mutta jos emme tee niin tulosket ovat tukalat lähi-idässä. Nyt näyttää,että pelästytin päämiehen. Sinun täytyy poistaa nämä kaverit tieltä.

Carl Johnson:En minä voi, tappaminen on...

Mike Toreno: Tapa, shlapa. Kuule ... älä katso sitä sillä tavalla, vai kuinka? Ajattele sitä tuholaistorjuntana. Minä tekisin niin. Okei, en voi jäädä tänne enää. Olen liian tuttu täällä. Okei mä lähden nyt.

Glitch Muokkaa

On tapa saada Andromada Stowaway tehtävässä. Ensin odota kohtaa kun Carl ja Mike ovat puhuneet ja ruutuun tulee lentokoneen kuva niin tee destroy all cars koodi niin Andromada jää paikalleen ja voit varastaa sen, mutta sillä ei voi lentää eikä voi tulla ulos.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki