Fandom

Gtapedia

Snail Trail

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Snail Trail.jpg

Carl seuraa toimittajan junaa.

Snail Trail on tehtävä GTA San Andreasissa.Tehtävän antaa C.R.A.S.H. Carl Johnsonin bensa-asemalla Dohertyssa.

Tehtävä Muokkaa

Uutistoimittaja aikoo tehdä jutun Eddie Pulaskin korruptiosta,ja Frank Tenpenny haluaa,että Carl tappaa toimittajan ja hänen kaverinsa.Frank on jättänyt aseman ulkopuolelle kiikarikiväärin tehtävää varten.

Mene hakemaan kiikarikivääri.Se on piilotettu rakennustyömaalla olevan putken sisään.Mene sitten vastapäiselle juna-asemalle,jossa näet,että toimittaja nousee junaan.Ota aseman vieressä oleva Sanchez ja seuraa junaa sen avulla pitkä matka aina Los Santosin Market Stationille,missä toimittaja nousee pois.Seuraa kävelevää toimittajaa,mutta varo,ettei hän huomaa sinua.Katso "Spook-O-Meteristä" mikä on turvallinen välimatka seurata.Aseman ulkopuolella toimittaja ottaa taksin.Myös sinun täytyy ottaa ajokki,ellei sinulla yhä ole Sanchezia.Seuraa toimittajaa Santa Maria Beachin laiturille "Spook-O-Meteriä" vahtien.Kun toimittaja siellä tapaa kaverinsa,jättäydy kauemmas,ota kiikarikivääri ja ammu molemmat.

Palkkio Muokkaa

Tehtävästä ei saa rahallista palkkiota,mutta tehtävä Ice Cold Killa avautuu,jos olet jo tehnyt muut tehtävät.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki