Fandom

Gtapedia

Serrano Family

1 158sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Serrano Family on Diego Serranon pyörittämä mafia. Tunnetuimpia jäseniä ovat Diego Serrano, Marcos Serrano,Fiti Martinez ja Antonio Pena. Mafia pyörittää omaa mustaapörssiä jossa se myy laittomasti mm. aseita ja kanelia.

Tärkeimmät jäsenet ja yhteistyötä tekevät henkilötMuokkaa

  • Diego Serrano: mafian pomo ja vaikutus valtaisin henkilö.
  • Marcos Serrano: Diegon oikea käsi ja tuleva mafian pomo kunnes Diego kuolee.
  • Fiti Martinez: vastaa mustanpörssin asioista.
  • Antonio Pena: Diegon palkkaama murhaaja.
  • Marko Stone: Huumekivi-diileri

Vice City Muokkaa

Mafia on ollut esillä Vice City:ssä ja GTA IV:ssä. Vice City:ssä se johti kaupunkia kiristäen pormestaria ja hänen alamaisiaan. Aluksi Tommy Vercetti teki heille töitä, mutta myöhemmin hän petti heidät ja murhasi Diegon.

San Andreas Muokkaa

Jengin jäseniä ei nähdä pelissä kertaakaan, mutta sen johtaja Diego Serrano on kuitenkin pelin päävihollinen.

Liberty City Muokkaa

GTA IV:n aikana Serrano Family pyöritti kaupungin suurinta kanelin myynti bisnestä. Tämäkin kuitenkin loppui kun kaneliin addiktoitunut Niko Bellic tappoi Diegon jälleen.

Käyttäytyminen ja ulkoasu Muokkaa

Vice City Muokkaa

Vice City:ssä Serrano Familyn jäseniä näkee ympäri kaupunkia, mutta pää asiassa heitä esiintyy Ocean Beach:n alueella. He kantavat mukanaan konepistooleja, haulikoita ja sinkoja ja käyttäytyvät agressiivisesti pelaajaa kohtaan. Yllään he pitävät hihattomia t-paitoja ja farkkuja.

GTA IV Muokkaa

Liberty City:ssä Serrano Familyn jäseniä nähdään tietyillä alueilla. Dukes:ssa heitä esiintyy Dukes Boulevard:n alueella ja Algonquin:ssa Northwood:ssa jossa he ovat kaapanneet vallaan North Holland Hustlereilta, Dwayne Forgen posselta ja myyvät siellä kanelia. Toisin kuin Vice Cityssä, he eivät ole automaattisesti agressiivisiä pelaajaa kohtaan, mutta jos pelaaja vahingoittaa yhtä jäsentä, muut hyökkäävät kimppuun. Serrano Familyn jäsenet kantavat mukanaan laajaa asevalikoimaa, pesäpallomailoista raketinheittimiin. He myyvät pelaajalle kanelia ja ostamisesta ei voi kieltäytyä, koska Niko Bellic on addikti. Serrano Familyn jäsenet pitävät päällään punaisia paitoja ja huppareita sekä farkkuja. He ajavat Huntley Sport ja Infernus autoilla.

Huumesodat Muokkaa

Serrano Family kävi huumesodan GTA IV:n tapahtumien aikana Guille's United Gay Guys Clubia vastaan kanelin myyntioikeuksista. Serrano Family nujersi vastutajansa 7 päivää kestäneiden taistelujen jälkeen. Tämän jälkeen Diego ilmoitti, että he ottivat suuren voiton ja julisti itsensä Yli-Kanelijumalaksi.

Arkkivihollisia Muokkaa

  • Guille Serrano: Diegon toinen poika jota Diego vihaa tuntemattomasta syystä. Hän palkkasi Tommy Vercetin tappamaan hänet, mutta Tommy muutti mielensä ja murhasikin Diegon.
  • Tommy Vercetti: Hänestä tuli arkkivihollinen heti kun yritti tappaa Diegon, jossa kuitenkin onnistui uudella yrityksellä.
  • Niko Bellic: Serrano Familyn arkkivihollinen murhattuaan Diegon.
  • Dwayne Forge: Diego vihaa häntä, koska hän on musta.

Triviaa Muokkaa

  • Serrano Familyn jäsenet ovat agressiivisiä Tommy Vercettiä kohtaan vaikka tämä tekee aluksi töitä heille.
  • Vice Cityssä poliisit eivät reagoi mihinkään mitä Serrano Familyn jäsenet tekevät. Tämä osoittaa heidän suuren vaikutusvallan Vice Cityssä tuona aikana.
  • Jos Diego Serranolle antaa Serrano nimisen katumaasturin, hän alkaa ajamaan aggressiivisesti ja ajaa ihmisten päältä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki