Fandom

Gtapedia

Reuniting the Families

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Reuniting the Families on tehtävä GTA San Andreasissa.Sen antaa Sweet kotoaan.

Tehtävän kulku Muokkaa

Sweet yrittää yhdistää Seville Boulevard Familiesit ja Temple Drive Familiesit takaisin Grove Street Familieseihin ja on järjestänyt neuvottelun Jefferson Motelissa,joten vie Sweet,Ryder ja Big Smoke sinne.Sweetin mentyä S.W.A.T.-tiimi valmistautuu hyökkäykseen motelliin.Heidän Police Maverickinsa,Buzzard 1 saapuu Enforcereiden kanssa.Mene äkkiä sisään pelastamaan Sweet.Ammu kaikki vastassa olevat S.W.A.T.-tiimiläiset.Kun löydät Sweetin,lisää vihollisia hyökkää kattoikkunan läpi.Ammu heidätkin.Mene Sweetin kanssa portaita ylös katolle,missä Buzzard 1 hyökkää.Ammu kopterissa olevat 4 S.W.A.T.-tiimiläistä ja ammu sitten kopteria kunnes se savuaa ja putoaa.Varo sen aiheuttamaa räjähdystä.Pääset takaisin Sweetin Greenwoodin luo,ja Ryder antaa AK-47:n.Sweet lähtee ajamaan ja sinun täytyy ampua perässä olevia poliisiautoja kunnes AK jumiutuu.Sweet ohjaa auton mainoskyltin läpi alas moottoritielle,ja kaikki hyppäävät ulos.Auto törmää bensarekkaan ja räjähtää,mutta Sweet,Carl,Ryder ja Big Smoke palaavat Grove Streetille.

Palkkio Muokkaa

Palkkiona saat Kunnioitusta.Lisäksi tehtävä The Green Sabre aukeaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki