Fandom

Gtapedia

Raimo Rampage

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

HENKILÖ
Raimo Matti Rampage
3445.png
Peleissä: Grand Theft Auto: V
Koko nimi: Raimo Matti Rampage
Sukupuoli:

Mies

Syntymäpaikka: Suomi
Koti: Suomi
Kansalaisuus: Suomalainen
Yhteydet: Diego Serrano

Rambo Rampage

Työt: Yleinen pahennus
Äänen tehnyt: Raimo Rampage (GTA V)

Raimo Rampage (Rämpake) on suomalainen vasemmistoaktivisti. Hän on toiminut muunmuassa erikoisjoukoissa sekä poliisivoimissa. Raimolla ei ole minkään tason koulutusta, hänellä on todettu useita persoonallisuushäiriöitä ja näisen syystä hän jätti peruskoulun kesken.

Lapsuus Muokkaa

Raimo vietti lapsuudensa isänsä, Rambon kanssa. Rambo oli kokenut pankkiryöstäjä ja hän teki yhteistyötä paikallisen Kanelipohatta Diego Serranon kanssa. Raimo oli monesti mukana pankkiryöstöistä joidenka syystä hänellä on todettu kiehtomusta aseisiin sekä tarvetta alistaa muita ihmisiä.

Koulutus Muokkaa

Raimo kävi tarkkailuluokan ennen peruskoulua, siellä hänellä huomattiin ettei hän osaa puhua sanaakaan suomea, vaan hän osasi puhua huonosti englantia, pystyen sanomaan vain yksinkertaisia ja kieliopillisesti vääriä lauseita. Peruskoulun aloitettuaan Raimo teki jälki-istuntojen yhteenlasketuissa pituuksissa Suomen ennätyksen, hän vietti kolme vuotta peruskoulussa jonka aikana hän onnistui istumaan 300 tuntia jälki-istunnoissa. Hän sai jälki-istuntoja muiden oppilaiden ryöstöistä sekä uhkaamisesta heittää heitä kivillä, hän toi välillä myös ritsan kouluun jonka hänen isänsä hänelle rakensi.

Elämä ilman koulutusta Muokkaa

Kun Raimo lähti peruskoulusta, hän muutti isänsä kanssa Espanjaan, jossa hän tutustui Guille Serranoon, kun Diego huomasi että Raimo kiusaa ja uhkailee Guillea, hän alkoi pitämään Raimoa kuin omana poikanaan.

Ura Erikoisjoukoissa Muokkaa

Täytettyään 25 vuotta Raimo päätti lähteä Erikoisjoukkoihin, hän toimi NAVY SEALseissa operaation johtajana. Kun SEALsit nappasivat Osama Bin Ladenin heidän radiokeskustelustaan muodostui skandaali.

SOLDIER: We got Bin Laden. What actions do we perform

RAIMO: I want cash

SOLDIER: Ehh, Can you repeat?

RAIMO: Bin Laden rich man take cash no fools or triks

SOLDIER: I have to deny your request. I am shooting Bin Laden now

RAIMO: Don't fool me I want cash

Tämän jälkeen Raimo sai potkut Erikoisjoukoista.

Ura Poliisivoimissa Muokkaa

Erikoisjoukkojen jälkeen Raimo päätyi poliisiksi, hän sai neuvottelijan työtehtävän, hänen ensimmäinen työtehtävänsä oli pankkiryöstön neuvottelu. Päästyään alueelle hän viskasi megafonin menemään ja käveli suoraan pankkiin sisään, aseenaan lelupistooli. Hän meni pankkiin, otti rahasalkut, ja käveli pankista pois, hän sen jälkeen huusi "im new king hail me" ja ajoi autolla pois, 15 minuutin takaa-ajon jälkeen poliisit saivat Raimon pysähtymään. Hän sai potkut ja vuoden vankeustuomion.

Maine televisiossa Muokkaa

Skandaali Turkissa Muokkaa

Hockey Rumble League (HRL) Muokkaa

Väkivaltaisen luonteensa takia Moose Jaw Knockouts:in omistaja Gellard Sörpenstör palkkasi Raimon uuden joukkueensa päävalmentajaksi.

Triviaa Muokkaa

  • Raimo Rampagen lempilainaus on "No fools or triks"
  • Raimo Rampage on valittu maailman tyhmimmäksi ihmiseksi.
  • Raimo Rampagen ÄO on 32

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki