Fandom

Gtapedia

Puhelin

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Puhelin on käytössä vain seuraavissa peleissä:GTA San Andreas, GTA III, GTA Vice City,GTA IV,GTA TLAD,GTA TBoGT Ja GTA V San Andreasissa sitä pystyy käyttämänä vain tehtävässä Cesar Vialpando, jos tehtävässä epäonnistuu (auto räjähtää mutta pelaaja jäi eloon) niin Sweetin tyttöystävä soittaa Carlille (pelaajalle) ja haukkuu tätä. San Andreasissa puhelin on käytettävissä myös tehtävässä Sweets Girl jossa pelaaja menee Sweetin talolle (aloittamaan tehtävän), ja Sweet soittaa että hän meni tyttöystävänsä luokse ja Temple Drive Familiesit hyökkäsivät sinne. Pelaaja menee Sweetin luokse ja ampuu kaikki viholliset. Vice Cityssä kun menee puhelimen luokse (kun se soi) niin aukeaa tehtävä. GTA III:ssä sitä käytetään tehtävien aikana, ihan vain tavallisiin puheluihin.

Galleria Muokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Puhelinta voi käyttää myös GTA IV:ssä ihan samanlailla kuin oikeassa elämässäkin,paitsi että kaikki numerot ei toimi. *Voi soittaa vaikka pilapuhelun hätänumeroon(911).
  • Tommyn puhelin muistuttaa Motorola DynaTACia.
  • CJn puhelin muistuttaa tavallaan Motorola MicroTACia.
  • Tonin puhelin muistuttaa Motorola StarTACia.
  • Nikon puhelin muistuttaa tavallaan Sony Ericsson W302 ilman suuntapainiketta.
  • Johnnyn puhelin muistuttaa Motorola Razoria.
  • Luisis puhelin muistuttaa HTC Desireä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki