Fandom

Gtapedia

Portland

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

300px-Portland Island.jpg

Portland katsottuna Harwoodista, Saint Mark'siin ja Hepburn Heightsiin Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa.

Portland on kaupungin osa Grand Theft Auto III:ssä, Grand Theft Auto: Advancessa ja Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa. Se on jokaisessa niissä peleissä ensimmmäinen saari.

Kuvaus Muokkaa

Portland perustuu teullisuus aulueeseen New Yorkissa. Se muistuttaa eniten Brooklyniä joka sijaitsee Manhattanin ulkopuelella. Se on tunnettu monista kaupoista, ravintoloista, rivitaloista ja mafioista. Portlandissa on myös metro nimeltä El Train joka kulkee ilmaradoilla koko Portlandin halki. El Trainilla on kolme asemaa (Rothwell Station Hepburn Heightsissä, Kurowski Station Chinatownissa ja Baillie Station Saint Mark'sissa).

Portlandin aukkaat ovat yleene Italialas-Amerikkalisia tai mafiooseja. Portlandissa toimii Kolme mafiaa Leone Family, Forelli Family ja Sindacco Family (ei pelin looppuun asti. Leoneja löytyy Saint Mark'sin aulueelta, Forelleja löytää Marco's Bistrosta ja Sindaccoja Red Light Districtistä. Portlandi liikkuu myös muita jengejä Diabloja, Triadeja, moottoripyöräiliöitä ja Avenging Angelsssejä. Portlandissa on myös maanalainen metro. Sillä pystyy matkustamaan ympäri Liberty Cityä. Portlandissa on myös lautta jolla pääse Portlandista Staunton Islandiin.

Naapuristo Muokkaa

300px-GTAIII Portland.jpg

Sateinen iltapäivä teullisuus alueella Portlandissa El Trainin kanssa, Grand Theft Auto IIIssä.

Portlandissa on seuraavat alueet.

Aukkaat Muokkaa

Portlandissa asuvat henkilöt.

Galleria Muokkaa

Portlandin Alueet

Muut

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki