Wikia

Gtapedia

Niko Bellic

Keskustelu0
1 142sivua
tässä wikissä
467px-NikoBellic-GTAIV

Niko Bellic

Niko Bellic on protagonisti pelissä Grand Theft Auto IV.

Kuvaus Muokkaa

Niko on itäeurooppalainen mies, joka saapuu Yhdysvaltoihin serkkunsa Romanin houkuttelemana. Roman on saapunut Yhdysvaltoihin ennen Nikoa, ja kehunut tälle sähköposteitse vaurasta elämäänsä. Nikon saavuttua Yhdysvaltoihin hänelle kuitenkin paljastuu, että Roman on pahasti velkaantunut ja omistaa vain pienen taksiyrityksen. Alussa Niko tekee ei-rikollisia hommia, mutta pelin edetessä hän alkaa tehdä rikollisia hommia esimerkiksi Mafialle Hän syntyi serbiassa 1978.Eli Niko on 30-vuotias pelin aikana nykyään jos on elossa 35 vuotias.

Nikon äiti Milica Bellic lähettelee Nikolle sähköpostia mutta häntä ei pelin aikana nähdä. Niko voi viettää aikaansa tutustumiinsa henkilöihin ja tarvittaessa hän voi tehdä töitä heille. Pelin alussa Niko tutustuu Vlad nimiseen äkäiseen ihmiseen joka on yksi Romania piirittävistä velkojista. Vladilla on taipumus yrittää saada Mallorie itselleen joka on parisuhteessa Romanin kanssa. Niko saa selville että Vlad on mennyt liian pitkälle ja tappaa Vladin. Roman näkee Vladin kuolleen ja sanoo nikolle Vladilla olevan ystävyys Mikhail Faustinin kanssa jolla on paha huumeriippuvuus ja on luonteeltaan vihamielinen ja ärhäkkä. Dimitri pyytää Nikoa tappamaan Faustinin ja lopulta Dimitri kiistää tämän.

Tämä osio tarvitsee laajennusta.

Ympäri Wikian verkkoa

Satunnainen wiki