Fandom

Gtapedia

News Chopper

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

NewsChopper-GTASA-front.jpg

News Chopper lennossa.

News Chopper on uutishelikopteri GTA San Andreasissa.Kopteri on uudistettu versio Grand Theft Auto: Vice Cityn VCN Maverickista.

Kuvaus Muokkaa

News Chopper on käytännössä uudella San Newsin värityksellä varustettu VCN Maverick.Se on tavallisen Maverickin "lyhennetty" versio ja muistuttaa lyhennettyä Bell 206 Jet Ranger-helikopteria.

News Chopper on vaikeampi lennettävä kuin tavallinen Maverick.Se johtuu News Chopperin huonosta pituusvakavuudesta.

News Chopper on vaikea ottaa pelaajan haltuun.Kopterilla pitää lentää Las Venturasin lentokentältä alkavassa kilpailussa nimeltä Whirly Bird Waypoint.Kyseisessä kilpailussa News Chopperin voi lentää Verdant Meadowsin hangaariin ja säilöä sinne.

Lisäksi News Chopper lentää "kuvaamaan" pelaajaa Police Maverickin kanssa,jos pelaajalla on 4+ tähden Wanted Rating.Silloin News Chopperin voi napata ilmasta,jos pelaaja on riittävän korkealla paikalla.Vaihtoehtoisesti News Chopperin voi ampua alas ja työntää autotalliin,missä se korjaantuu.

Triviaa Muokkaa

  • News Chopperilla ja VCN Maverickilla on sama tiedostonimi,VCNMAV.Lisäksi koptereiden ulkoinen rekisteritunnus on sama.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki