Wikia

Gtapedia

NOOSE

Keskustelu0
1 145sivua
tässä wikissä
300px-NOOSECruiser-GTA4-front

NOOSE Cruiser

NOOSE-GTA4-logo

NOOSEn tunnus.

NOOSE units (GTA4)

NOOSE-joukko toiminnassa.

NOOSE (National Office Of Security Enforcement) on poliisin erikoisryhmä GTA IV:ssä, sen lisäosissa ja Chinatown Warsissa. NOOSE on armeijan ja SWAT-tiimin yhdistelmä.

Kuvaus Muokkaa

NOOSE hyvin varustettu, ja se alkaa jahdata pelaajaa, kun Wanted Level on kolme tähteä. Silloin NOOSE tukee tavallisia poliiseja omilla NOOSE Cruiser ja NOOSE Patriot -autoillaan, jotka ovat käytännössä tavallisia poliisiautoja. Jahdin edetessä NOOSE alkaa käyttää parempia autoja, ja lopulta se rakentaa panssariautoista vahvoja tiesulkuja.

NOOSE-joukot käyttävät M4A1-rynnäkkökiväärejä, MP10-konepistooleja ja pumppuhaulikoita. Kyseiset asetyypit ovat hyviä eri tilanteissa: M4A1 on tehokas kaukaa, haulikko läheltä ja MP10 keskimatkalta. Jos ryhmän jäseneltä ammutaan ase kädestä, niin hän ottaa esiin pistoolin. NOOSEn todennäköisimmät esikuvat ovat oikeat U.S. Customs and Border Protection sekä NYPD Emergency Service Unit.

Näiden aseiden lisäksi lisäosassa The Ballad of Gay Tony NOOSE käyttää P90-konepistooleita, AA-12-haulikoita ja M249-konekivääreitä.

Ajoneuvot Muokkaa

NOOSElla on monia eri käyttöön sopivia ajoneuvoja:

  • NOOSE Cruiser — tavallisen poliisiauton erikoisversio.
  • NOOSE PatriotPatriotin erikoisversio välineiden kuljettamiseen ja tiesulkujen muodostamiseen.
  • Enforcer — panssariauto joukkojen kuljettamiseen.
  • Annihilator — aseistettu helikopteri.
  • NOOSE APC — panssariauto mellakkatilanteisiin (esiintyy vain The Ballad of Gay Tonyssa).

Triviaa Muokkaa

  • Noose on englantia ja tarkoittaa hirttosilmukkaa.Se näkyy NOOSEn logossa.
  • NOOSEn logo muistuttaa NSAn (National Security Agency) logoa.
  • NOOSE-agentit eivät ikinä kävele, vaan liikkuvat kumarassa, jolloin päähän ampuminen on vaikeampaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki