Wikia

Gtapedia

Millie Perkins

Keskustelu0
1 141sivua
tässä wikissä

Millie Perkins on yksi Carl Johnsonin tyttöystävistä Grand Theft Auto: San Andreasissa. Hän on töissä Caligula's Palacessa, Las Venturasissa. Hän uskoo vahvasti BDSM:n ja antaa pelaajalle avaimet pelaajan ollessa tietyssä kohtaa suhteessa (tai voit vain tappaa hänet ja odottaa Wu Zi Mun soittoa, sitten mene Millien taloon sisälle ja ota avainkortti). Kuten useimmat tyttöystävät pelissä (paitsi Denise Robinson), hän on äärimmäisen väliinpitämätön poikaystävänsä ulkonäköön.

Kun CJ saa tehtäväkseen hankkia Millie tyttöystäväkseen, pelaajan täytyy mennä 'sex shop'iin, jossa Millien auto on parkkeerattu. Hanki 'gimp suit', aja Millien kotiin, ja tuhoa kilpailija nimeltään Benny. Jos Benny saapuu taloon ennen CJ:tä, tehtävä päättyy. Millie asuu 'Prickle Pine' -kadulla pohjoisemmassa Las Venturasissa. Voit yleensä löytää Millien kotoolta 12:00 ja 22:00 väliltä.
MILLIE

Millie Perkins

Millien ääni - Orfeh

Ravintolatreffit Muokkaa

Millie tykkää käydä ravintoloissa, onneksi hänen kotinsa lähellä on ravintola, joka kelpaa Millielle.

Tanssitreffit Muokkaa

Parhain paikka tanssia on 'Camel's Toe' -tanssiklubi Las Venturasissa.

Treffit Ajelulla Muokkaa

Millie tykkää keskinopeudesta, ja hän on melko jalomielinen tyylistä millä ajat, joten ei pitäisi olla kauheasti ongelmia pitääksesi Millien iloisena. Hän myös tykkää alueesta jossa hän asuu, joten voit ajaa ympyrää hänen asuinalueellaan.

'Spesiaali'treffit Muokkaa

Millien spesiaalitreffit ovat ehdottomasti hänen helpoimmat treffinsä, ja ehkäpä paras keino saada 10% suhdetta paremmaksi. Päästäksesi näille treffeille, sinun täytyy pitää ylläsi 'gimp suit'ia. Ja kun olet menossa treffeille, kävele suoraan sisään taloon Millien luo sen sijaan että menisit ravintoloihin/tanssimaan. Näillä treffeillä, et voi antaa lahjoja, tai päästä kahville treffien jälkeen. Myös, kun lähdet talosta, päälläsi ei ole enää gimp suitia, mutta se on vielä vaatekaapissasi.

Palkinnot Muokkaa

Suunnilleen 35% kohdalla, jälkeen treffien, Millie soittaa kännykkääsi ja kertoo että voit mennä hänen asuntoonsa hakemaan avainkortin. Voit mennä Millien taloon vain tämän yhden kerran hakemaan kortin. 50%:n kohdalla saat avaimet hänen autoonsa, joka on vaaleanpunainen Club. 100%:ssa et saa oikeastaan mitään. Gimp suit, jonka sait tehtävässä oli tarkoitettu Millien vaatelahjaksi.

Ympäri Wikian verkkoa

Satunnainen wiki