Fandom

Gtapedia

Manny Escuela

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Manuel "Manny" Escuela (1973-2008) oli hahmo Grand Theft Auto IV:ssä. Hän oli 35-vuotias Puerto Ricolainen entinen vanki, joka ilmeisesti muutti tapansa ja halusi puhdistaa Bohanin kadut.

KuolemaMuokkaa

Escuelan häiritsevä tapa kuvata lopulta meni liian pitkälle, kun hän yritti kuvata tapaamisen toisen "yhteisön johtajan" kanssa, huumeiden keiisari Elizabeta Torresia. Niko menee käymään Elizabethilla, mutta Manny ja Jay saapuvat kertomaan hänelle että hänen pitäisi lopetta huumeiden myyminen. Koska hän on vainoharhainen kokaiinin takia, hän ampuu Mannya ja Jayta päähän. Sitten hän maksaa Nikolle että hän toimittaa elimet mustan pörssin elinmyyjälle, joka toteaa elinten auttavan paljon ihmisiä, Niko sanoo: "Hän oli yrittänyt auttaa katuja koko elämänsä ... ehkä hän todella tekee sen nyt."

LuonneMuokkaa

Manny Escuela oli "oman käden oikeus" tyyppinen, joka ainoastaan ​​yritti pysäyttää naapuruston rikokset, erityisesti jengit ja huumekauppiaat. Escuela väittää sen olevan syy saada mainetta. Escuela oli myös vastenmielisyyttä lainvalvontaa kohtaan, kuten tehtävän Street Sweeper intron aikana hän oli kuvaamassa itsensä Francis McRearyn kanssa, ja sanoi hänelle: "Tiedätkö, poliisiksi, et ole niin paha ..." Heti kun McReary lähti, hän kertoi katsojille että eivät luota lainvartioihin ja vain luottaa Mannyyn.

LCPDn tiedot MannystaMuokkaa

Sukunimi: Escuela

Etunimi: Manny

Ikä: 35

Syntymäpaikka: Etelä-Bohan

Liittyy: Liittyy Espanjan Lords

Rikosrekisteri:

  • 1994 - Petoks
  • 1997 - hallussapito: Heroiini

Huomautuksia:

  • Entinen Espanjan Lords jäsen
  • Uudistunut itsensä yhteisön johtajaksi ja aloitti työt nuorisokeskuksessa.
  • Epäillään hyökkäyksistä rikollisia vastaan ympäri hänen naapurustoa

Esiintyy tehtävissäMuokkaa

GTA TBOGT

  • Not so fast (maininta välillisesti)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki