Fandom

Gtapedia

MAC-10

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

MAC10.jpg

Ingram Mac-10 / M-10 (USA:n armeijassa) on GTA III:ssa, GTA Vice Cityssä, GTA San Andreasissa ja GTA Vice City Storiessa esiintyvä konepistooli, joka on halpa ja parempi vaihtoehto pistoolille. Kaikissa peleissä M-10:llä voi ampua ja juosta samanaikaisesti.

GTA III Muokkaa

MAC-10 on pelin ainut konepistooli ja se on myös ainut ase, jolla voi ampua Drive-by:tä. Lisäksi ase on tehokkaampi kuin pistooli, koska se sallii automaattitulituksen. Aseen saa piilopaikkoihin keräämällä 20 hidden packagea.

GTA Vice City Muokkaa

MAC-10 on pelin toinen konepistooli, jolla voi juosta ja ampua samanaikaisesti. Toisin kuin epätarkka TEC-9, MAC-10:n kanssa pystyt tekemään hyviä pakomatkoja samalla tulittaen vastaantulevia vihollisia erittäin tappavalla tarkkuudella. Vaikka Uzi ja MP5 tekevätkin enemmän vahinkoa vihollisiin, niillä ei voi ampua juostessa ja koska MAC-10 on erittäin halpa, ase on todellakin jokaisen pelaajan pakkohankinta.

GTA San Andreas Muokkaa

MAC-10 esiintyy tässä pelissä parempana vaihtoehtona TEC-9:lle ja MP5:lle. Hitman- tasolla niitä käytetään Akimbo- tyyliin ja kuten Vice Cityssä, tämä ase antaa erittäin hyvän vaihtoehdon pakomatkoille samalla juosten. Koska Hitman- tasolla lippaan koko on 100, sillä pystyy tappamaan vastaantulevia vihollisia erittäin nopeasti ja toisinkuin TEC-9, tämä ase ei ylikuumene, joten sillä voi ampua täysin vapaasti. Vaikka MP5 onkin tehokkaampi, lyhyempi lipas ja rajoitettu liikkuminen häviää MAC-10:lle.

Lisäksi MAC-10:llä voi ampua Jet Packin kyydistä, lisäten sen hyödyllisyyttä entistä enemmän.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki