Fandom

Gtapedia

Los Santos Vagos

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Los Santos Vagos.jpg

Los Santos Vagos-jengin jäseniä.

LosSantosVagosTag.jpg

Jengin tagi.

Los Santos Vagos on latinalaisamerikkalainen jengi pelissä Grand Theft Auto: San Andreas, joka keskittyy lähinnä Los Santosin itäisen osan alueisiin, kuten Los Floresiin, Las Colinasiin sekä East Beachiin. Tunnettuja jengiläisiä ovat mm. Big Poppa sekä Freddy. Los Santos Vagos käännettynä espanjan kielestä englannin kieleen tarkoittaa sanatarkasti "The Lazy Saints" (vapaasti suomennettuna "Laiskat Pyhimykset"). Jengiläiset voi tunnistaa mm. keltaisesta huivista.

Los Santos Vagosilla on muutamia jengisotia sekä Los Santosilaiseen Varrios Los Aztecasiin, Grove Street Familiesiin, (ja Ballaseihin) kuin jopa San Fierrolaiseen San Fierro Rifaan. Ballasin kanssa Los Santos Vagosilla ei tunnetusti ole kärhämää.

Los Santos Vagos asettaa pelin protagonistin Carl Johnsonin ainaiseen vaaraan, aina kun jengiläiset näkevät Carlin, he aloittavat tulittamisen. Jengi nähdään ensimmäisen kerran tehtävässä Catalyst, jossa Carl sekä Ryder varastavat aseita ja ammuksia junasta, tehtävän onnistumiseksi täytyy ampua useita Vagolaisia sekä Ballasilaisia. Tehtävän OG Loc aikana Carl aloittaa takaa-ajon Vagosilaista Freddyä kohtaan, joka johtaa Freddyn kuolemaan.

Muuta tietoa Muokkaa

Tämä osio on tarkoitettu vastaamaan Infobox malinetta, malline on vasta suunnitteluvaiheessa, joten tämän takia näin.

Kytkökset jengeihin Muokkaa

Vihollisjengit Muokkaa

Ajoneuvot Muokkaa

Aseet Muokkaa

Jäsenet Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki