Fandom

Gtapedia

Loose Ends

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Loose Ends on tehtävä pelissä Grand Theft Auto: Vice City.Tehtävän antaa Mr.Black yleisöpuhelimen välityksellä lähellä Cherry Poppers -jäätelötehdasta. Loose Ends on viimeinen "yleisöpuhelintehtävä". Sen avautumiseen tarvitaan Malibu Clubin omistaminen.

Tehtävän kulku Muokkaa

Mr.Black haluaa Tommyn varastavan salkullisen huumeita,jotka ovat ihan lähellä.

Mene portista sisään rakennusten sisäpihalle hyvän aseen kanssa.Ammu autojen taakse piiloutuneet,mustiin pukuihin pukeutuneet viholliset.Jatka sitten eteenpäin,niin tulet aukeammalle paikalle.Mene äkkiä suojaan ja ammu pakettiauton luona olevat viholliset ja sitten rappusilla olevat viholliset.Käytä pakettiautoa suojana ja ammu toisella puolella olevat viholliset.Jatka siinä suunnassa olevalle tasanteelle ja mene sitten portaat ylös.Ammu samalla loput viholliset,jos niitä vielä on.Nouse katolle,ja kun näet edessäsi ramppeja muistuttavia ilmastointilaitteita,niin pysähdy,koska niiden takana on vahvasti aseistettuja vihollisia.Heitä kranaatti tai pari "ramppien" väliin räjäyttääksesi heidät.Nappaa sitten salkku,varasta Maverick ja lennä Escobar International Airportille.Laskeudu helikopterikentälle ja tehtävä on suoritettu.

Palkkio Muokkaa

Palkkiona saat $14 000.

Triviaa Muokkaa

Pelissä Call Of Duty:Modern Warfare 2 on taso nimeltä Loose Ends.Siinä on yhtäläisyyksiä tähän tehtävään,ja se on luultavasti nimetty tehtävän mukaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki