Fandom

Gtapedia

Leatherface

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Leatherface on yksi monista myyteistä Grand Theft Auto: San Andreasissa.

Taustat Muokkaa

'Leatherface'n myytti perustuu sarjamurhaajaan vuoden 1974 Amerikkalaisesta kauhuleffaklassikosta, Texasin Moottorisahamurhaajaan. Filmin henkilö puki maskia, joka oli tehty uhriensa nahasta, antaen hänelle nimensä.

Katsaus Muokkaa

Olemassa on reportteja Leatherface:sta kulkemassa ympäri San Andreasin maalaiskyliä, varsinkin Back o' Beyondissa, mikä on myös toisen myytin, Big Footin koti. Hahmolla on kummitusmainen olemus, arvatenkin johtuen hänen nahkamaskistaan, joka voi tai ei voi olla 'optikaalinen illuusio' johtuen hitaasta tai ei valmiista grafiikasta. Monet sanovat että ovat nähneet Leatherfacen kulkevan satamassa, Palomino Creekillä vanhan ruosteisen pyörätuolin kanssa. Ihmiset myös väittävät nähneensä Leatherfacen itse pyörätuolissa. Lopuksi kuitenkaan ei ole tietoa onko tämä myytti täyttä totta, tai mielikuvituksen laukkaamista.

Mahdollisia olinpaikkoja Muokkaa

The Panopticon area is said to be Leatherface's home as he has been "sighted" in the cabins there at night during stormy or foggy conditions. Other suggestions of foul-play in this area are a Chainsaw pickup as well as alleged bloodstains in the cabins.

The cabin on Mount Chiliad used in the mission Badlands

Fishers Lagoon, due to the mysterious nature of the wheelchair and barrels in the area

The cabin at Shady Creeks near Angel Pine.

The cabin north of Los Santos on Northstar Rock

Any number of cabins and farms across San Andreas

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki