Fandom

Gtapedia

Kaneli

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Kaneli on vaarallinen huume jota esiintyy GTA IV -pelissä. Pelin päähenkilö, Niko Bellic addiktoituu kaneliin heti hänen ensimmäisinä päivinään Liberty Cityssä. Kanelia välittää Diego Serranon mafia Serrano Family.

Kanelin historiaMuokkaa

Kanelia tavattiin ensimmäistä kertaa Fiti Martinezin korjaamolla, kun Fiti käytti kanelia lisättyä tärpättiä moottorien puhdistukseen, Diego huomasi heti hajun, ja kysyi Fitiltä aineesta, jolloin hän kuuli sen olevan tärpätin ja kanelin sekoitusta. Tämän jälkeen Diego meni kotiin, ja testasi aineseosta poliisipäälikkö Gellard Sörpenstöriin, mutta Gellardin jouduttua kuudeksi kuukaudeksi sairaalan teho-osastolle, Kanelista tuli kiellettyä. Huomattuaan että kaneli ja tärpätti ovat hengenvaarallinen seos, otti Diego tärpätin kanelista pois.

Myynti Muokkaa

Serrano Familyn jäsenet myyvät kanelia koko Liberty Cityn alueella. Monien ihmisten nähdään ostavan tätä huumetta.

Vaikutukset pelaajaan Muokkaa

Koska Niko Bellic on addiktoitunut kaneliin, hän ei voi kieltäytyä ostamasta sitä. Nautittuaan kanelia Nikolla alkaa "kanelipärinät" ja hänen liikkeensä ovat sekavia, hän näkee näkyjä ja tuntee suurta halua hakata Guille Serranoa.

Triviaa Muokkaa

  • Kaneli on tiukasti kielletty Liberty Cityssä, mutta siitä huolimatta se on suuressa suosiossa.
  • Roman kutsuu Nikon monesti baariin, mutta siellä he juovat kanelishotteja, sen takia Niko on niin sekaisin, eihän nyt lähellä Venäjää asuvat voi juopua!
  • Killerboy00 on ensimmäinen henkilö, jolle Diego Serrano on antanut kanelia ilmaiseksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki