Fandom

Gtapedia

Just Business

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

"Just Business " on tehtävä GTA San Andreasissa.Tehtävän antaa Big Smoke kotoaan.Sinun pitää mennä Downtownissa sijaitsevaan Atriumiin ja löylyttää Russian Mafia.

Tehtävän kulku Muokkaa

Aja Big Smoken kanssa hänen autollaan Downtowniin Atriumin luo.Sisällä sinun pitää ampua Russian Mafian jäseniä sekä alakerroksessa että katolla.Kun se on tehty,Big Smoke käskee lähtemään pakoon moottoripyörällä.Perään lähtee kuitenkin lisää Russian Mafian jäseniä myöskin moottoripyörillä.Big Smoke ajaa,ja sinun pitää ampua jahtaajia.Ammu mieluiten moottoripyörien ohjaajat heti.Jahtaajat ampuvat sinua.Pidä silmällä oman pyörän kestopalkkia.Pyörä ei saa räjähtää.Myöhemmin jahtiin liittyy myös Russian Mafian autoja ja autonkuljetusrekka.Se kuitenkin kolaroi bussiin ja jää jälkeen.Sitten tulee tiensulku.Ammu eteesi pysähtyneen auton viholliset.Sitten Smoke ajaa viemärikuiluun.Russian Mafia jahtaa yhä,joten ammu autoista kuski tuulilasin läpi ja moottoripyöristä ohjaajat.Sillan kohdalla autonkuljetusrekka tulee uudestaan mukaan ja yrittää ajaa sillalta suoraan päällesi,mutta ei osu.Jatka ampumista,mutta rekkaa on turha ampua,koska se ei tuhoudu.Kun edessä on taas sulku,se törmää sulkuun ja räjäyttää sen.Big Smoke ajaa ramppia pitkin ja Smoke ja Carl selviytyvät.Pari pyörää jahtaa vielä,ammu vain ohjaajat niinkuin aiemminkin.Palkkioksi saa kunnioitusta.

Triviaa Muokkaa

-Kohtaus,jossa autonkuljetusrekka ajaa alas sillalta,on kopioitu elokuvasta Terminator 2-Tuomion Päivä.Elokuvassa tosin käytettiin tavallista rekkaa.Siinä Terminator ajoi rekalla sillalta alas viemärikuiluun jahdatakseen moottoripyörällä pakenevaa John Connoria.

-Tämä on Big Smoken ainoa tehtävä,johon Vagosit eivät liity mitenkään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki