Fandom

Gtapedia

Jimmy Hernandez

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

HENKILÖ
Jimmy Hernandez
JimmyHernandez-GTASA.jpg
Peleissä: Grand Theft Auto: San Andreas
Koko nimi: Jimmy Hernandez
Tunnetaan myös: Officer Hernandez
Sukupuoli:

Mies

Kansalaisuus: Meksikon-Amerikkalainen
Yhteydet: C.R.A.S.H.
  • Frank Tenpenny
  • Eddie Pulaski
  • Carl Johnson

Äänen tehnyt: Armando Riesco

Jimmy Hernandez on poliisi GTA San Andreasissa.Hän kuuluu C.R.A.S.H.-kolmikkoon Frank Tenpennyn ja Eddie Pulaskin ohella.

Hernandez pyrkii aina noudattamaan lakia ja paheksuu Tenpennyn ja Pulaskin jatkuvia rikoksia. Pelin alkuintrossa Hernandez tappaa Ralph Pendelburyn, mutta vain koska Pulaski ja Tenpenny pakottavat.

Hernandez on kolmikon heikoin,eikä hän uskalla huomauttaa Tenpennyn ja Pulaskin virkarikoksista, joten hän joutuu olemaan sivustakatsoja. Tenpenny ja Pulaski pitävät Hernandezia pelkkänä perässäroikkujana, joka ei tee mitään hyödyllistä. Tästä syystä he eivät ota Jimmyä mukaan käydessään mm.Big Smoken luona. Tehtävässä "High Noon" Tenpenny ja Pulaski alkavat pitää Hernandezia uhkana. Tenpenny lyö hänet tajuttomaksi lapiolla ja olettaa tappaneensa hänet. Carl Johnson laitetaan kaivamaan hauta hänelle. Hernandez tulee myöhemmin tajuihinsa ja yrittää ottaa Pulaskin kiinni,mutta Pulaski ampuu hänet ja Hernandez putoaa Carlin kaivamaan hautaan.

Triviaa Muokkaa

  • Hernandez puhuu pelin aikana vain kerran: Pelin alussa,kun hän soittaa Carlille ja varoittaa häntä lähtemästä San Andreasista.
  • Hän puhui enemmän The Introduction-DVD:ssä, mutta Tenpenny keskeyttää hänet,koska hän "puhuu joutavia".

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki