Wikia

Gtapedia

Interdiction

Keskustelu0
1 143sivua
tässä wikissä
TEHTÄVÄ
Interdiction
300px-Interdiction-GTASA
Mike Toreno antamassa ohjeita Carlille
Peli: Grand Theft Auto: San Andreas
Tehtävän antaja: Mike Toreno
Sijainti: Tierra Robada, San Andreas
Kohde: FBI Agentit
Palkinto: $1000
Avaa tehtävän: Verdant Meadows
Avattu seuraavan tehtävän toimesta: Highjack

Tehtävä Muokkaa

Toreno haluaa saada laitonta tavaraa,joka on jo matkalla Leviathan-helikopterilla,mutta FBI haluaa tuhota lastin,ja sinun pitää puolustaa sitä.Sinulla kannattaa olla matkassa tehokas ase,vaikka AK-47.Mene El Castillo Del Diablolle.Siellä Toreno ilmoittaa kaiutimella kopterin olevan tulossa ja että sinun pitää merkata lastin pudotuspaikka savusoihdulla.Poimi Rocket Launcher ja hyppää joko Banditon tai Sanchezin kyytiin ja aja huipulle.Mene merkille jättääksesi soihdun.Kopteri saapuu,mutta samassa FBI:n Maverickit hyökkäävät.FBI ampuu SMG:eillä Leviathania,joten ammu singolla Maverickit alas.Pidä silmällä Leviathanin vauriomittaria ja varo,ettet ammu omaa kopteria alas!Maverickit voivat pudottaa agentteja maahan,joten ammu heidät tehokkaalla aseella nopeasti,jos näin käy.Yritä pudottaa lähestyvät viholliskopterit jo kaukaa,jotta ne eivät putoa niskaasi.Kun kaikki viholliset on pudotettu,Leviathan pudottaa lastin Verdant Meadowsin pohjoispuolella olevan mökin luo,joten käy hakemassa se.Vie se sitten takaisin sinne,mistä sait Rocket Launcherin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki