Wikia

Gtapedia

High Noon

Keskustelu0
1 145sivua
tässä wikissä

High Noon on tehtävä GTA San Andreasissa. Tehtävän antaa C.R.A.S.H.-kolmikko Frank Tenpenny,Eddie Pulaski ja Jimmy Hernandez Las Brujasin aavekaupungissa.

Heidän on tarkoitus saada Carlilta kansio, jonka hän varasti tehtävässä "Misappropriation". Kansion saatuaan Tenpenny kertoo, että Carlia ei enää tarvita, ja Pulaski saa tappaa hänet. Hän aikoo tappaa myös Hernandezin, koska hänestä voi tulla uhka lainkuuliaisuutensa takia. Tenpenny iskee lapiolla Hernandezin tajun pois ja lähtee. Pulaski käskee Carlin kaivamaan haudan sekä itselleen että Hernandezin ruumiille. Kun Carl on valmis ja Pulaski valmistautuu ampumaan hänet, Hernandez virkoaa ja aikoo ottaa Pulaskin kiinni. Pulaski kuitenkin ampuu hänet, ja hänen ruumiinsa putoaa Carlin kaivamaan hautaan. Pulaski pakenee, ja Carl haluaa päästä hänestä lopullisesti eroon.

Yritä heti ampua Pulaskin Buffalon renkaat rikki. Hyppää sitten Banditon rattiin ja lähde perään. Yksinkertaisesti vain törmäile hänen autoonsa ja ammu sitä drive-by-tyylillä aina kun saat hänet kiinni (erityisesti yhdellä mutkikkaalla tiellä kannattaa oikaista hänen eteensä). Kun hänen autonsa syttyy, hän hyppää ulos. Hänellä on Desert Eagle, joten tapa hänet ennen kuin hän ehtii käyttää sitä.Tehtävästä ei saa mitään palkkiota.

Triviaa Muokkaa

Carlin kaivaman kuopan voi löytää myöhemminkin.Se on ummessa,mutta jos sen kohdalle ajaa,niin ajoneuvo voi vajota siihen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki