Wikia

Gtapedia

Helena Wankstein

Keskustelu0
1 143sivua
tässä wikissä
Helena Wankstein asuu farmilla, Flint Rangessa, ja tapaa Carl Johnsonin Ammu-Nation -kaupan pihalla Blueberryssä, Red Countyssa. Hän on asianajaja mutta kiinnostunut aseista. Normaalisti hän on kotona 00:00 - 2:00, 8:00-12:00 ja 14:00-0:00. Helena vaatii Carlilta vähäisiä muskeleita, vähäisen rasvaprosentin ja korkean seksikkyyden. Helenaa ääniesittää Bijou Phillips.
HELENA2

Helena Wankstein

Treffit ravintolassa Muokkaa

Helena tykkää käydä World of Coq'issa syömässä, joka sijaitsee Rodeossa, Los Santosissa.

Treffit tanssiklubilla Muokkaa

Carl voi viedä Helenan joko Alhambraan, Idlewoodiin, joka sijaitsee Los Santosissa, tai Queensiin, San Fierroon (Gaydar Station).

Treffit ajelulla Muokkaa

Helenaa miellyttää hiljainen ja rauhallinen ajotyyli, maalaismaisemissa, joten hän tykkää ajella farminsa lähellä ja pelloilla.

Kahville Muokkaa

Helena alkaa pyytää CJ:tä kahville kun suhde on kehittynyt 70%:ttiin.

Palkinnot Muokkaa

Palkinnot Helenan deittailusta ilmestyvät hänen varastoonsa, mihin sisältyy: Moottorisaha, liekinheittäjä, molotoveja ja pistooli. Carl saa myös ajella Helenan Banditon kanssa, koska siihen ei periaatteessa avaimia tarvitse koska siinä ei ole ovia. Mutta 50%:n kohdalla CJ saa avaimet Banditoon, ja 100%:n kohdalla hän saa maalaisasun, joka ilmestyy vaatekaappiin Special -kohdalle.
Helena

Helena Ampumaradalla Blueberryssä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki