Fandom

Gtapedia

Grove Street Families

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Homies.jpg

Grove Street Families

Grove Street Families (tunnettu myös nimillä Families tai GSF) on katujengi Los Santosissa, San Andreasin osavaltiossa. Se on myös pelin protagonistin Carl Johnsonin syntyperäinen jengi. Niin pitkälle kuin jengit pelissä menevätkin, Grove Street Families on kunnianhimoisempi kuin muut kilpailijansa, samalla kun he sotivat omilla alueillansa kovaa huumekauppaa vastaan.

Grove Street Families on jakautunut ainakin kahteen osaan, Temple Drive Familiesiin ja Seville Boulevard Familiesiin. Molemmat olivat ennen kuitenkin samaa ja yhtä jengiä, mutta jakautuivat erilleen Carlin ollessa viisi vuotta Liberty Cityssä.

Jengin jäsenet kuuntelevat radioasema Los Santosia, ja ovat aina pukeutuneet vihreisiin. Grove Street Familiesin jengiautoina on muunmuassa Savanna, Greenwood ja Voodoo.

Muuta tietoa Muokkaa

Tämä osio on tarkoitettu vastaamaan Infobox-malinetta, malline on vasta suunnitteluvaiheessa, joten tämän takia näin.

Liittolaiset Muokkaa

Vihollisjengit Muokkaa

Aseet Muokkaa

Jäsenet Muokkaa

Tiesitkö tämän? Muokkaa

Jengin voi saada seuraamaan pelaajaa kun tähtää sen jäseniä ja painaa nuolta ylöspäin. Kun painaa nuolen ylös, jengi lähtee seuraamaan (kun olet ottanut ne seuraamaan sinua). Kun painat nuolta alas päin niin he jäävät siihen paikkaan jossa ovat.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki