Fandom

Gtapedia

Gellard Sörpenstör

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Gellard "Sörppä" Sörpenstör on Alderneyn poliisipäällikkö. Hän on tunnettu huonoista päätöksistä ja vihastaa Dean "Motherfucker" Jonesia kohtaan.

Taustaa Muokkaa

Gellard on syntynyt Alderneyssa ja halusi pienestä pitäen poliisipäälliköksi. Hän alkoi kantaa valtavaa kaunaa Motherfucker Jonesille 1990 -luvulla. Hän tekee usein virheitä ja on myöskin usein alkoholin sekä erilaisten huumausaineiden vaikutuksen alaisena töissä.

Motherfucker Jones Muokkaa

Gellard jahtaa yhä Motherfucker Jonesia. Yleensä poliisit jahtaavat häntä, koska Jones kuvaa elokuvia salaa teattereissa, mutta Gellard on hänen perässään, koska tämä varasti oman äitinsä lompakosta rahat.

Helikopteri skandaali Muokkaa

Ehkäpä tunnetuin skandaali jonka Gellard on urallaan aiheuttanut on helikopteri skandaali. Joukko aseistettuja henkilöitä anasti itsellensä Annihilator -armeija helikopterin ja lensi sillä Alderneyn vanhan rannan alueella tappaen useita poliiseja. Kuitenkin kesken tilanteen Gellard määräsi kaikki yksiköt pois rannalta jahtaamaan autoavarastanutta rikollista, jonka hän epäili olevan Motherfucker Jones. Autovaras saatiin kiinni, mutta kyseessä ei ollut Jones. Tämän seurauksena helikopterivarkaat ovat yhä vapaalla jalalla. Gellardin käskyistä on myös nauhoitettu radiopuhelinkeskustelu joka menee seuraavasti:

  • GELLARD: All units off the beach, we got a black man, probably Jones, who has stolen a car and is driving dangerously on the city streets at Downtown.
  • OFFICER: But what about the helicopter at the beach?
  • GELLARD: Is there any civilians on the beach? (sarkastiseen äänensävyyn)
  • OFFICER: Well no, but...
  • GELLARD: Exactly...

Huumekivi skandaali Muokkaa

Gellardilla oli pitkään ollut myös sopimus huumekividiileri Marko Stonen kanssa. Gellard sai kivistä alennusta jos pitäisi poliisit pois Stonen kimpusta. Tämä kuitenkin kävi ilmi, mutta uskotaan, että Gellard käyttää kiviä edelleen.

Tunnetuimmat lausahdukset Muokkaa

  • "Jumala armahtaa, minä en"
  • "Siellä missä oikeutta, siellä myös petosta."
  • "Pankaa tuo mies hirteen!"

Triviaa Muokkaa

  • Gellard on "likainen kyttä".
  • Hän on alkoholisti, tupakoitsija sekä osittais-narkomaani.
  • Kaikista tyhmistä virheistään huolimatta hän on edelleen Alderneyn poliisipäällikkö.
  • Gellard ajaa Presidente -autolla.
  • Gellard osaa kuoria perunoita
  • Gellard oli kanelipohatta Diegon kaveri, mutta kun Gellard oli varastanut Diegon kanelivaraston Acterissa, Diego meinasi tappaa hänet.
  • Gellardilla on paljon vihamiehiä, esimerkiksi, Motherfucker Jones ja Diego Serrano.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki