Fandom

Gtapedia

Gambetti Crime Family

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

[1]-[2] Gambetti crime family
[3]
Pelit:

Grand Theft Auto IV The Lost and Damned The Ballad of Gay Tony

Sijainnit: Little ItalyAlgonquin

Meadow HillsDukes DowntownBroker

Johtajat: Sonny Cangelosi(?-1978)

Jon Gravelli(1978-2008)

Tyyppi: Italian

American Mafia Family

Viholliset: Ancelotti Family

Russian Mafia Korean Mob

Kontaktit: The Commission

Messina Family Pegorino Family United Liberty Paper

Ajoneuvot: Sentinel XS

Sports PMP 600 Coquette Washington Lokus

Aseet: Knife

Pistol SMG Uzi Combat Shotgun

Bisnekset: Labor Unions rackets (including Construction, Window fitting, Bus Lines, Cleaning, Waste management, and Tender) 
Gambling
Hijacking
Extortion
Armed Robbery
Loansharking
Racketeering
Drug Trafficking
Fronts: Dry Cleaners
Members: Jon Gravelli(Deceased)

Sammy Bottino Roy Zito

Gambetti perhe on vahvin ja voimakkain Liberty Cityn Cosa Nostra perheiden Komissiossa Grand Theft Auto IV, Don Jon Gravelli johtama vuodesta 1978. Heidän pääalueita on Broker, Dukes, ja Algonquin. He ovat todennäköisesti vahvin jengi Liberty Cityssä. Ne ovat mahdollisesti kaikkein pätevin Mafia Perhe koska niillä on monia yrityksiä ympäri kaupunkia. Heillä on monia Bisneksiä jo vuodesta 1958. Ei tiedetä, ohjaavatko he osaa Alderney, mutta tämä on erittäin epätodennäköistä, koska Ancelotti Perhe ohjaa osaa Alderney yhdessä Pegorino Family. Se on erittäin iso perhe, mutta monia tuntemattomia jäseniä. Tämä erityisesti mob perhe tuli ristiriitoihin Korealaisten, Ancelotti Perheen ja Rascalov Perheen, joka tunnettiin aiemmin nimellä Faustin Perheen Dimitri Rascalov johdolla. He ovat osoittaneet suurta tukea Niko Bellicin tuomalla Darko Brevic maahan. Tämä oli kuitenkin mahdollista apua  United Liberty Paper johtajalta. 

Gambetti Family mainitaan myös GTA V aikana satunnainen tapahtuma, jossa pelaajan täytyy pelastaa Sammy Bottino tyttären elävältä hautaamista Paleto Bayssa. Pelastamista avaa tehtävän ajaa hänet nouto miehen luo nimeltä Beppe, joka odottaa Vinewood kukkuloilla. Esiteltyään itsensä Sammyn tytäreksi hän kysyy hänen pelastajaltaan, onko hän koskaan kuullut Gambetti Perheestä. Hän sanoo, että hän ei ole, mikä johtaa hänet selittää, että hänen isänsä oli Don Gravelli oikeana kätenä, mutta oli pidätetty vuonna 2011 neljän vuoden jälkeen pakomatkalla välttääkseen murhasyyteet ja  muuttui myöhemmin vasikkaksi, antaa tietoja perheestä viranomaisille vastineeksi lievemmän rangaistuksen ja viiden tähden sellin ja sanou, että hän uskoo, että tämä on syy kohdistaa häntä. Ei tiedetä, mikä vaikutus Sammyn toimien ollut perhe, antanut arvostettu asema kuitenkin on todennäköistä, että hän olisi tarpeeksi tietoa ottaa ne alas laittamalla paljon korkean tason jäsenistä vankilassa rikoksistaan​​. 

Sisältö [näytä] 

Tehtävät

GTA IV 

Seurue 

Ulkona syöminen 

Soseuttaa Varat 

Jäsentensä ja yhteistyökumppaneidensa 

Jon Gravelli - Entinen Gambetti perheen pomo eli Don. Oli kriittisesti sairas ja olisi asunut Schottler Medical Center kolme vuotta ennen kuolemaansa vuonna 2008. 

Sammy Bottino - Gravelli oikeana kätenä, ja underboss kunnes hän piiloutui, koska hän oli etsintäkuulutettu murhasta Vice Cityyn. Hänet pidätettiin vuonna 2011. Oletettavasti copped sopimusta syyllisyyden. 

Roy Zito - Gravelli oikeana kätenä, koska Bottino meni piiloon. Todennäköisesti otti perheen haltuun Jon Gravelli kuoleman jälkeen. 

entiset jäsenet 

Sonny Cangelosi - Gambetti perheen Don kuolemaansa asti vuonna 1978. 

Associates 

Jon Gravelli, Jr. - Jon Gravellin poika. Hän on kieltänyt jälkeen hän kehitti kokaiiniriippuvuuden mutta on silti hoitaa perheen. Mukaan LCPD tietokantaan, hän on pidätettynä. 

Niko Bellic - palkkamurhaaja. Työskenteli 2008 Garvelli vahingoittaakseen Rascalov Perhe ja löytää Darko Brevic. 

U.L.P. Ota - United Liberty Paperin pitkäaikainen jäsen. Gravellin ystävä. Kuoli Los Santosissa vuonna 2013. 

Antonia Bottino -  Sammyn tytär, pelasti päähenkilö satunnainen tapahtuma. Tarjotaan roolin "Mafia Bitches", tyttäret gangsteria kissa-taistelemalla Broker. Sammy oli evännyt häneltä osallistumisen. 

Beppe - Tuntematon kätyri Sammy ja tai Antonia 

galleria  [4]The head of the Gambetti family, John Gravelli and his bodyguard  [http://gta.wikia.com/File:Storyphoto_48.png ]Gambetti perhe perustuu Gambino perheeseen, laajalti yhtenä tehokkaimmista ja arvostettu mafia perheille New York City, toinen vain Genovese rikoksen perhe. Ne auttavat Rakentaminen liittojen liiketoiminnan sekä Messinan perhe, mutta ottaa vastenmielisyyttä jonkinlainen varten Ancelotti Family.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki