Fandom

Gtapedia

GTA San Andreas keräilytavarat

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

GTA San Andreas -pelissä löytyy ympäri San Andreasta keräiltäviä tavaroita, ostereita, hevosenkenkiä, graffiteja ja snapshotteja. Aina kerättyään jostakin näistä kaikki täyteen, saa jotain palkinnoksi.

== Hevosenkengät == Hevosenkenkiä löytää vain Las Venturasista, palkinnoksi kaikista hevosenkengistä (50)saa mahdollisuuden hävitä vain yksi tuhannesta. Myös palkinnoksi saa neljä asetta; MP5, Satchel Charges, SPAS 12 ja M4.

== Osterit == Ostereita löytää vain veden alta, altaista, merestä ja lammista. Parhain tapa on sukeltaa veden alle etsimään. Palkinnoksi kaikista 50:stä CJ:n ei tarvitse muuttaa itseään läskiksi/vaihtaa vaatteita deittaillessaan tyttöystäviä.

== Snapshotit == Snapshotit näkyvät vain kameran ruudussa, ottaessasi kuvaa. Snapshotteja löytää vain San Fierrosta. Snapshotit ovat lilaita merkkejä, jossa kameran kuva. Parhaiten kuvan saa zoomaamalla snapshottin, ja kun kuvaat saat yhden lisää kokoelmaasi. Snapshottejakin on 50 kappaletta. Yöaikaan snapshotit voivat näkyä valopallona taivasta kohden, jolloin ei tarvitse oikein etsiäkään. Palkinnoksi saa neljä asetta; Micro Uzin, granaatteja, haulikon, ja Sniper Riflen. Aseet ilmestyvät Doherty Garageen, Xoomer-huoltoaseman viereiseen autotalliin.

== "Tagit" ==

Tagit ovat spraymaalilla maalattavia tekstejä ympärillä Los Santosia, kaikki 50 kerättyään neljä asetta ilmestyy Johnson housen keittiöön; Molotoveja, AK-47, Sawn-off shotgun ja TEC 9.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki