Fandom

Gtapedia

Fiti Martinez

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

HENKILÖ
Fructuoso "Fiti" Martinez

Peleissä: Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto: V
Koko nimi: Fructuoso "Fiti" Martinez
Sukupuoli:

Mies

Syntymäpaikka: Espanja
Koti: Espanja
Kansalaisuus: Espanjalainen
Yhteydet: * Serrano Family
Työt: Kanelin myynti, autojen suunnittelu/korjailu
Äänen tehnyt: Fiti Martinez (GTA III)
Fiti Martinez on Serrano Familyn ylempi Kanelikorpraali, sekä omistaa autokorjaamon- sekä pesulan. Hän on Diegon "oikea käsi", sillä hän hoitaa hänen bisneksiään, sekä on Diego Serranon autosuunnittelija. Hän esiintyy Grand Theft Auto: Vice Citystä Grand Theft Auto IV -peliin asti.

Diegoon tutustuminenMuokkaa

Fiti omisti Espanjan parhaan autotallin, hän osasi korjata kolhut kuin kolhut, eräänä päivänä Kanelipohatta Diego Serrano tuli korjaamoon, ja käski Fitiä korjaamaan Stallionin sillä ehdolla, että pääsisi Serrano Familyyn korjattuaan auton.

Pääseminen porukkaanMuokkaa

Kun Fiti oli korjannut Stallionin, ja Diego oli iloinen tästä, päätti Diego pitää lupauksensa, ja päästi Fitin porukkaan, mutta koska Diegon porukka tarvitsee auton, jolla voi driftata, Fitillä oli vain Futo GT, ja Feroci, Diego mietti hetken että voiko ottaa riskin ottaa Fiti mukaan, Diego otti riskin ja Fiti pääsi mukaan.

Elämä porukassaMuokkaa

Fitin elämä oli kuin unelmaa Diegon porukassa, hänellä oli kaikkea mitä hän halusi, hän alkoi pyörittämään kanelibisnestä Santiago Serranon omistamassa baarissa Santiagon kanssa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki