Fandom

Gtapedia

Etsintäkuulutustaso

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Etsintäkuulutustaso (engl. Wanted Level) Grand Theft Auto IV:ssä osoittaa, kuinka paljon pelaaja on etsintäkuulutettu Liberty Cityssä, ja kuinka paljon voimaa käytetään pelaajan kiinniottamiseen.

Pelaajan etsintäkuulutustaso mitataan kuuden tähden asteikolla.

Yksi tähti Muokkaa

Poliisit alkavat jahdata pelaajaa. Poliisit ampuvat vain, jos tuntevat itsensä uhatuiksi. Poliisiautot alkavat seurata pelaajaa. Poliisien etsintäkantama on noin kaksi korttelia. Pelaaja ei enää pysty ostamaan aseita eikä elintarvikkeita, lukuun ottamatta automaatteja. Takseilla ei enää voi matkustaa. Viihderakennuksiin ei voi enää mennä.

Kaksi tähteä Muokkaa

Poliisit alkavat ampua. Autoja tulee lisää. Jotkin poliisit vaihtavat pistoolinsa haulikoihin.

Kolme tähteä Muokkaa

NOOSE saapuu tukemaan poliisia omilla NOOSE Cruiser ja NOOSE Patrioteillaan. Poliisihelikopteri saapuu paikalle. NOOSE alkaa tehdä tiesulkuja silloille. Metroon ei voi enää mennä.

Neljä tähteä Muokkaa

FIB saapuu tukemaan poliisia ja NOOSEa omilla FIB Buffaloillaan. NOOSE ottaa käyttöönsä Enforcerit. Panssaroidut NOOSE-upseerit saapuvat.

Viisi tähteä Muokkaa

Poliisihelikopterin avuksi saapuu Annihilator. FIB-joukot lisääntyvät. NOOSE Cruiserit ja NOOSE Patriotit katoavat, ja Enforcerit korvaavat ne.

Kuusi tähteä Muokkaa

Poliisihelikopteri katoaa, ja tilalle tulee toinen Annihilator. Poliisit ovat todella agressiivisia, ja ampuvat sumeilematta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki