Fandom

Gtapedia

Enforcer

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Enforcer-GTAVC-front.jpg

Enforcer GTA Vice Cityssä.

Enforcer-GTA4-front.jpg

Enforcer GTA IV:ssä.

Enforcer on poliisin ja SWAT-tiimin ajoneuvo,joka on esiintynyt seuraavissa peleissä:

GTA III-Vice City Stories Muokkaa

Enforcer perustuu New Yorkin poliisilaitoksen Freightliner E33 Emergency Response Unit Truck-autoon 80-ja 90-luvuilta,joskin Enforcerin ulkomuoto on kokenut pieniä muutoksia eri peleissä.Enforcer on käytännössä erityisesti SWAT-joukkojen kuljettamiseen tarkoitettu panssaroitu auto,jonka panssari ei tosin oikeasti suojaa luodeilta.Luonnollisesti Enforcerissa on vilkut ja sireenit,jolla saa muun liikenteen väistämään.

Enforcer jahtaa pelaajaa,kun Wanted Rating on 4 tähteä.Silloin auton mukana matkustaa SWAT-tiimi.Enforcer tosin on helppo karistaa kannoilta jo tavallisella henkilöautolla.

Jos pelaaja astuu sisään Enforceriin,niin saa Body Armourin.

Enforcer on luonnollisesti suhteellisen hidas,mutta suhteellisen hyvä ohjattava.Kokonaisuudeltaan suorituskyky on hieman pakettiautoa huonompi.

GTA IV-Chinatown Wars Muokkaa

GTA IV:n Enforcer muistuttaa suuresti International 4000-sarjan panssariautoa.Enforcerin lisäksi samaa runkoa käytetään myös Securicarissa ja Police Stockadessa.Nyt Enforcerin on valmistanut kuvitteellinen autonvalmistaja Brute.Enforcer on yhä vahvasti panssaroitu,ja sen panssari onkin varustettu tekstillä "Älä edes yritä".Tämä teksti on siltä varalta,että pelaaja yrittää tuhota panssarin.Tosin auto ei taaskaan ole luodinkestävä.

Chinatown Warsissa autoa kutsutaan nimellä NOOSE Enforcer,ja se on tällä kertaa isokokoinen pakettiauto,jonka kori on samanlainen kuin Alphamailissa.

Suorituskyky on sama kuin ennenkin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki