Wikia

Gtapedia

Denise Robinson

Keskustelu0
1 146sivua
tässä wikissä

Denise Robinson on CJ:n ensimmäinen tyttöystävä Grand Theft Auto: San Andreasissa. Hänellä on päällään paita, jossa lukee takana "Growler". Denise asuu Gantonissa, Los Santosissa. Hän viettää aikaansa Los Santos Vagosien jäsienien kanssa Itäisessä Los Santosissa. Hän tapaa CJ:n ensi kertaa tehtävässä 'Burning Desire', jossa CJ saa tehtäväkseen Frank Tenpennyltä sytyttää tuleen talon joka kuuluu Los Santosin Vagoseille. Denise, joka on sisällä talossa, huutaa apua ja CJ pelastaa hänet palavasta talosta. Sitten Denise ja CJ alkavat seurustella.

Denise, Grove Street Familyn jäsenenä nauttii drive-by ampumisista Ballasien ja Los Santos Vagosien alueella. Hän ei välitä miltä Carl näyttää, ja on normaalisti kotona 16:00 ja 6:00 välillä.
DeniseBYE

Denise Robinson

House

Denisen koti

Treffit Muokkaa

Treffit ravintolassa Muokkaa

Denise suosii pikaruokaravintoloita (kuten Cluckin' Bell), tai hänen kotinsa lähistöllä sijaitsevaa 'Ten Green Bottles' -baaria.

Treffit tanssiklubilla Muokkaa

Denise pitää tanssimisesta 'Alhambra' -nimisellä klubilla, joka sijaitsee Idlewoodissa, Los Santosissa.

Treffit ajelulla Muokkaa

Denise pitää alueesta kotinsa ympäristössä, eikä välitä kuinka kovaa tai hiljaa ajat.

Vaihtoehtotreffit Muokkaa

Vaihtoehtotreffit Denisen kanssa on tehdä 'drive-by' toisen jengin alueelle Los Santosissa. Denisen vieminen drive-by:lle tekee normaalisti hänet iloiseksi. Vaihtoehtotreffit voi suorittaa esim. sen sijaan että menee klubille tanssimaan.

Kahville pyytäminen Muokkaa

Denisen pitäisi alkaa pyytämään CJ:tä kahville kun heidän välisensä suhde on noin 40%.

Palkinnot Muokkaa

Denise palkitsee CJ:n kun heidän välisensä suhde on noin 50%, antamalla CJ:lle Hustlerinsa avaimet. Kun heidän välisensä suhde on 100% Denise antaa CJ:lle Pimp Suitin, joka löytyy vaatekaapista 'Special' -kohdasta.

Hustler

Denisen Hustler

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki