Fandom

Gtapedia

Cop Land

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Vc cop land.jpg

Tommy Vercetti,Lance Vance ja Mike miettivät,miten saavat räjäytettyä Tarbrush Cafen.

Cop Land on tehtävä Grand Theft Auto: Vice Cityssä.Tehtävän antaa Tommy Vercetti itselleen Vercetti Estatessa.

Tehtävä Muokkaa

Mike epäonnistui pommin virittämisessä Tarbrush Cafe-kahvilaan,ja koko paikka on täynnä poliiseja.Lance Vance ehdottaa pakenemista,mutta Tommy päättää,että hän ja Lance pukeutuvat poliiseiksi ja hoitavat räjäytyshomman loppuun.

Aja Lancen kanssa kartalle merkittyyn paikkaan.Hanki sitten poliisiauto perääsi ja johdata se avonaiseen autotalliin,jotta Tommy ja Lance voivat vohkia poliisien virkapuvut.Ota sitten tallin viereen pysäköity poliisiauto ja aja North Point Malliin,missä Tarbrush Cafe sijaitsee.Mene kahvilassa olevaan merkittyyn kohtaan asettaaksesi pommin.Juokse äkkiä ulos ennenkuin pommi räjähtää.Saat 5 tähden Wanted Ratingin.Mene ulos ostoskeskuksesta ja aja Lancen kanssa takaisin Vercetti Estateen poliiseja vältellen.

Dialogi Muokkaa

Lance Vance:Ääliö! Mitä sinä oikein kuvittelit?! Tajuatko mitä tämä tarkoittaa?! Voimme kaikki olla nyt lirissä!

Mike:Ajastimen on täytynyt pettää.Paikan piti räjähtää kuin ilotulitustehdas,mutta sitten joku kutsui kytät...

Tommy Vercetti:Mikä on ongelmana,kaverit?

Lance Vance:Mike sähläsi jonkun ostoskeskuksessa olevan paikan räjäyttämisessä.Nyt koko paikka kuhisee kyttiä.Meidän täytyy kerätä kamamme ja häipyä!

Tommy Vercetti:Rauhoittukaa,molemmat.Antakaa minun miettiä hetki! Tommy Vercetti ei vain leikkaa ja juokse.Kytät tutkivat paikan täikammalla,mutta se vie aikaa.Joten meidän täytyy räjäyttää paikka itse.

Mike:Niin,mutta...

Lance Vance:Kukaan muu kuin kyttä ei pääse mailia lähemmäs paikkaa.

Tommy Vercetti:Meidän täytyy siis mennä kyttinä.Tarvitsemme univormut ja poliisiauton.Kaikki sinun ansiostasi,Mike.

Mike:Sori.

Lance Vance:Meidän pitää houkutella kytät autotalliin ja hyökätä päälle!

Tommy Vercetti:Hyvä suunnitelma.Mennään.

Mike:Selvä.

Palkkio Muokkaa

Palkkiona saa $10 000.Lisäksi Vercetti Estate alkaa tuottaa rahaa maksimissaan $5 000.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki