Fandom

Gtapedia

Colt M1911

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

M1911 real-life.png

Colt Government M1911/Colt.45 on pistooli, joka esiintyi peleissä Grand Theft Auto III,GTA Vice City,GTA San Andreas ja Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Ase on yksi pelisarjan helpoiten saatavista aseista, koska jokainen poliisi ja lähes jokainen jengiläinen kantaa tätä asetta. Se on hyödyllinen etenkin pelin alkupäässä, mutta loppupuolella pelaaja pääsee hengestään erittäin nopeasti, koska viholliset käyttävät tehokkaampia aseita.

GTA III Muokkaa

Kyseisessä pelissä aseessa on 12 panosta. Asetta kantavat kaikki poliisit, FBI agentit ja jengiläiset. Lisäksi aseen saa piilopaikkoihin keräämällä 10 hidden packagea. Ase on pelin toiseksi heikoin tuliase.

GTA Vice City Muokkaa

Kyseisessä pelissä aseessa on 17 panosta. Asetta kantavat kaikki poliisit. Ase on kyseisessä pelissä melko turha, sillä se on pelin toiseksi heikoin tuliase (heikoin on TEC-9) ja se kannattaa vaihtaa .357 Pythoniin niin nopeasti kuin mahdollista.

GTA San Andreas Muokkaa

Kyseisessä pelissä aseessa on 17 panosta, mutta se on edeltäjäänsä verrattuna paljon parempi, kiitos manuaalisen tähtäyksen. Saatuasi Hitman- levelin aseeseen, CJ käyttää pistooleja Akimbo- tyyliin, antaen samalla 34 lippaan kooksi. Siitä huolimatta pistooli on myös pelin 2. heikoin tuliase (heikoin on TEC-9) ja se kannattaa vaihtaa Desert Eagleen tai vaimennettuun 9mm pistooliin mahdollisimman nopeasti.

Virhe realismin kanssa Muokkaa

Pelissä M1911 käyttää 17 panoksen lipasta. Tämä on mahdotonta, koska M1911:n lippaan koko on 7 panosta ja sitä ei voi muokata 9mm, eikä silloinkaan lippaan koko ole 17 panosta. Alunperin suunnitelmana oli, että pistooli olisi ollut Glock 17, mihin mahtuu 16+1 panosta (tehden aseen lippaan koosta loogisen), mutta se muutettiin M1911:ksi tuntemattomasta syystä.

Galleria Muokkaa

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki