Fandom

Gtapedia

Chinese Takeout

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

200px-ChineseTakeout.png
Chinese Takeout on tehtävä GTA: The Ballad of Gay Tony:ssä. Se avautuu suoritettuasi pelin ensimmäisen tehtävän I Luv LC:n.

Kuvaus Muokkaa

Gay Tony lähettää Luisille tekstiviestin, jossa pyytää tätä saapumaan Maisonette 9 -klupille.

Läpikäynti Muokkaa

Aja Tonyn Schafterilla Chinatowniin. Kun pysähdyt vaaleanpunaisen merkin kohdalle, alkaa välianimaatio. Kun se loppuu, olet talon ylimmässä kerroksessa. Tehtäväsi on nyt ampua Triadit, ja selvitä katutasolle. Tony antaa sinulle P90-konepistoolin (Assault SMG). Ammu oviaukossa oleva vihollinen, ja etene aulaan. Oviaukosta hyppää uusi vihollinen. Ammu hänet, ja suojaudu seivän taakse. Edessäsi on nyt käytävä, jossa on noin kolme vihollista. Kun olet ampunut heidät, seinän takaa tulee pari vihollista lisää. Ammu heidät, ja seuojaudu puuparrun taakse. Seuraavalla käytävällä on taas noin neljä vihollista. Ammu heidät. Poimi käytävän oikeanpuoleisessa huoneessa oleva [[Body Armor)). Etene portaisiin, ja ammu siinä oleva vihollinen. Kun saavut alas, edessäsi on kaksi vihollista. Ammu heidät, ja suojaudu puuparrun taakse. Käytävällä on noin viisi vihollista, joista yksi heittää kranaatin. Odota, että kranaatti räjähtää, ja ammu viholliset. Suojaudu puuparrun taakse. Ammu kaksi vihollista portaissa. Etene portaita pitkin, ja poimi Body Armor. Ammu käytävän viholliset, ja sitten etene portaita. Alaaulassa on vielä noin kahdeksan vihollista. Ammu heidät, ja odota Tonya. Aja sitten Tony kotiin.

Palkinto Muokkaa

1000 dollaria ja P90.

Vinkkejä Muokkaa

  • Laita tehtävän alussa auto aiming pois päältä (xbox360). Saat pakosti 100%, vaikka et suorittaisi mitään saavutuksia hyväksytysti

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki