Fandom

Gtapedia

Catalina

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

HENKILÖ
Catalina
170px-Catalina-GTAIII.jpg
Peleissä: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: San Andreas
Koko nimi: Catalina
Sukupuoli:

Nainen

Koti: Hideout, Fern Ridge, Red County, San Andreas
Kansalaisuus: USA
Perhe: Cesar Vialpando (serkku)
Yhteydet: Cesar Vialpando
Työt: Drug Dealing
  • Bank Robberies
Äänen tehnyt: Cynthia Farrell

Tausta Muokkaa

Catalina on Cesar Vialpandon serkku, joka asuu Fern Ridgessä. Hän on äärimmäisen väkivaltainen, jonka mieliala vaihtelee rauhallisen hyväntuulisuudesta äärimmäiseen mustasukkaisuuteen ja epäluuloisuuteen.

Carlin ja Catalinan yhteistyö sisältää neljästä rikoksesta, joita he tekevät Los Santosin maaseudulla; huoltoaseman ryöstön Dillimoressa, viinakaupan Blueberryssä, ravivedonlyöntipuodin Montgomeryssä ja pankin Palomino Creekissä. Tämän aikana Catalina päättää olevansa Carlin uusi tyttöystävä ja uhkaa tappaa Carlin, jos tämä ei suostu hyväksymään sitä. Ajan kuluessa Carlille valkeaa, kuinka hullu hänen uusi tyttöystävänsä onkaan, mutta hän silti yrittää ylläpitää heidän suhdettaan. Kuitenkin Carlin sanomisista tai teoista huolimatta Catalina ei muuta asennoitumistaan häneen, vaan lopulta lopettaa heidän suhteensa.

Catalina löytää uuden poikaystävän, Clauden, ja he lähtevät Liberty Cityyn. Tämän jälkeen Catalina soittaa Carlille toistuvasti pilasoittoja josta voi päätellä että Catalina on edelleen kiintynyt Carliin .

Murhia Muokkaa

Esiintymiset Tehtävissä Muokkaa

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki