Fandom

Gtapedia

Bus

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Bruten Bussi on bussi joka on ollut melkein jokaisessa Grand Theft Auto pelissä esiintyen erimuodossa.

KuvausMuokkaa

Vaikka bussi on julkinen kuljetusauto, se on yksi sarjan harvinaismmista ajoneuvoista. Bussieja löytyy harvinaisesti kadulla ja on yleensä vaikea löytää.

GTA1-GTA2Muokkaa

GTA 1sessä, Bussi perustuu tyypilliseen koulubussiin ja siinä ei ole erityispiirteitä. Bussissta on olemassa kolme versiota; Liberty Cityssä se on koulubussi, San Andreasissa se näyttää olevan kirkkobussi, ja Vice Cityssa se näyttää olevan joko lukion bussi tai jonkunlaisen urheilujoukkueen.

GTA 2sessa, Bussi muistuttaa vanhaa bussia 70-90 luvulta. Bussi ajaa vain ulko kaistalla . Vaikka pelaaja varastaa Bussin, matkustajat edelleen menevät sisään/ulos jos pelaaja pysähtyy pysäkille. On 2 tehtävää jossa matkustajia pitää kuljettaa.

Gta III - Liberity city storesMuokkaa

GTA IIIsessa, GTA Vice Cityssa ja GTA Liberty City Storiessissa Bus säilyttää "koulubussi" muotonsa GTA 1sestä, ja tulee useissa väreissä. Muotoilu on useilta eri vuosikymmeniltä, konepellin muoto muistuttaa 1980 International Harvester S-sarjaa; sen vinot sivuikkunat muistuttavat vanhaa GM New Look Bus Flxible New Look bussia, takaosa on pyöristetty 40 ja 50-luvun busseja muistuttamaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki