Wikia

Gtapedia

Bloodring Banger

Keskustelu0
1 145sivua
tässä wikissä
Bloodring Banger on romuralliauto GTA Vice Cityssä ja GTA San Andreasissa.Vice Cityssä siitä on kaksi versiota:Glendalen ja Oceanicin muunnokset.San Andreasissa on vain Glendale-versio.Bloodring Banger on suorituskyvyltään selvästi parempi kuin sen alkuperäismalli:Nopeampi,paremmin kiihtyvä ja etenkin kestävämpi.Vice Cityssä autossa on erilaisia mainoksia,kuten Sprunk,Flash FM ja The Well Stacked Pizza Co.Siinä on myös monivärinen maalaus,turvaverkot ja kilpailunumero.Joidenkin katto on shakkiruutukuvioitu.San Andreasissa auton ovet on hitsattu kiinni ja autoon mennään sisään ikkunasta,mainoksia ei ole,numero on ovissa ja pahvilevyissä katon reunassa,moottorin ääni on tehokkaampi ja auto on yksivärinen.Bloodring Bangeria käytetään luonnollisesti Bloodring-kisoissa.Kestävyyden vuoksi se on hyvä pakoauto.
BloodRing Banger

Bloodring Banger Vice Cityssä

Sijainnit Muokkaa

  • Huijauskoodilla,tietokoneessa Glendale koodilla GETTHEREQUICKLY ja Oceanic koodilla TRAVELINSTYLE.

  • GTA San Andreas:Foster Valleyn "Blood Bowl"-areenan amerikkalaisen jalkapallon patsaan vieressä kisan suorituksen jälkeen.
  • Huijauskoodilla ↓,R1,O,L2,L2,X,R1,L1,←,←.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki