Fandom

Gtapedia

Bleed Out

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Bleed Out on tehtävä pelissä Grand Theft Auto IV.

Taustaa Muokkaa

Koska Albaanit eivät onnistuneet perimään velkojaan Romanilta aiemmin, he iskevät jälleen. Roman soittaa Nikolle hädissään ja kertoo olevansa koripallokentällä Firefly Projectsissa.

Läpikäynti Muokkaa

Aja koripallokentällä Firefly Projectsiin. Albanian Mafian johtajan Dardan Petrelan avustajat Bledar ja Kalem pahoinpitelevät Romania kentällä. Niko käskee heidän lopettaa. Kalem jatkaa Romanin mukiloimista ja Bledar hyökkää kimppuusi. Hakkaa Bledar. Voit myös ampua hänet, mikäli sinulla on ase. Kun Bledar on tyrmätty, Kalem hyökkää kimppuusi. Hakkaa tai ammu hänetkin. Auta sitten Romania. Dardan ilmestyy kentän reunalle ja huutaa jotain. Juokse nopeasti Romanin autoon ja lähde ajamaan Dardania takaa. Varo muuta liikennettä äläkä päästä välimatkaa liian suureksi. Ajojahdin päätteeksi Dardan luopuu autostaan ja pakenee erääseen rakennukseen. Juokse perään. Dardan vetää puukon esiin ja hyökkää päällesi. Hakkaa tai ammu Dardan. Palaa sitten Romanin autoon ja aja Roman takaisin taksivarikolleen.

  • Palkkiona aukeaa ystävyys Romanin kanssa

Vinkki Muokkaa

Varasta ennen tehtävää poliisiauto poliisiaseman edestä Mohawk Avenuelta. Näin saat haulikon ja viisi panosta. Näinollen tehtävästä tulee paljon helpompi.

Triviaa Muokkaa

  • Tässä tehtävässä tapahtuu pelin ensimmäinen murha
  • Kalem on tehtävässä poikkeuksellisen sitkeä, eikä kuole heti vaikka ampuisit häntä päähän

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki