Fandom

Gtapedia

Black Project

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

BlackProject.jpg

Carl ampuu sotilaita Restricted Arealla.

Black Project on tehtävä GTA San Andreasissa.Tehtävän antaa The Truth Verdant Meadowsissa.Tehtävän voi aloittaa vain kello 20.00-6.00 välisenä aikana.

Huomautus:Mikäli Carl on liian lihava,Truth kutsuu Carlia "läskiksi" ja käskee laihduttamaan ennen tehtävää.

Tehtävä Muokkaa

Truth pyytää vaatimatonta asiaa-60 miljoonan dollarin huippusalaisen projektin varastamista Restricted Arean sotilastukikohdasta!

Ollessasi tukikohdan luona livahda sisään.Yritä ampua valonheittimet rikki,jotta liikkuminen on turvallisempaa.Sotilaita on paljon,joten yritä liikkua huomaamatta.Mikäli sinut huomataan,ammu sotilaat,jotka ovat vaaraksi.Etsi ilmastointiritilä.Riko se ja livahda sisään maanalaiseen osastoon.Etene osastossa ja ammu kaikki sotilaat ja työntekijät.Etsi laikaisualusta,mene sen pohjalle portaiden avulla ampuen sotilaita.Varasta projekti,joka paljastuu Jetpackiksi.Lennä ylöspäin laukaisualustalta,ja pääset ulos.Varo SAM-ohjuslaukaisimia ja lennä Arco Del Oestelle,missä Truth odottaa.

Palkkio Muokkaa

Rahallista palkkiota tehtävästä ei saa,mutta Jetpack on aina saatavilla Verdant Meadowsissa ja tehtävä Green Goo avautuu.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki