Fandom

Gtapedia

Big Smoke

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Melvin Harris (1958-1992), tunnettu myös nimellä "Big Smoke", oli Grove Street Families-jengin jäsen. Tarinan alussa, oli useita huhuja Big Smoken uskollisuudesta jengiänsä kohtaan: hän muutti pois Grove Streetiltä uuteen kotiinsa Idlewoodiin - Ballas-jengin alueelle - oli myös epäilyjä että hän maksoi asuntonsa huumerahoilla, huolimatta epäilyistä, hän väitti että rahat olivat hänen tädiltään.

Hänen todellinen uskollisuutensa paljastui kun hän palasi takaisin vanhaan jengiinsä, ja hänet oli nähty Ryderin seurassa tekemässä yhteistyötä yhdessä Ballasilaisten sekä C.R.A.S.H.:n kanssa. Heidät on myös yhdistetty Carl Johnsonin äidin murhaan. Koska Big Smoke ei voinut vastustaa valtaa, rahaa sekä kuuluisuutta huumekaupassa, hän menee perustamaan huumeyritystä joka hallinnoi huume- ja rahatoimituksia San Fierrosta Los Santosiin yhdessä Loco Syndicaten sekä Ballasin kanssa.

525px-Bigsmokeart.jpg

Big Smoke

Pelin viimeisessä tehtävässä End of the Line, Carl menee Big Smoken ainoaan huumetehtaaseen (joka on myös Big Smoken koti) Los Santosissa keskelle mellakoita ''tapaamaan'' Big smokea, eli tappamaan hänet sekä tuhoamaan hänen ainoan tehtaansa.

John Kennedy toimi Big Smoken ääninäyttelijänä.

Tehtävät joissa Big Smoke esiintyyMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki