Fandom

Gtapedia

Avenging Angels

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Avenging Angelsin logo.
Avenging Angels on jengi Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa.Muista jengeistä poiketen Avenging Angels taistelee rikollisuutta vastaan.

Kuvaus Muokkaa

Avenging Angelsien esikuvana on oikean elämän turvallisuuspartio Guardian Angels.Avenging Angels koostuu entisistä rikollisista,jotka ovat tehneet parannuksen ja alkaneet turvaamaan kaupunkia rikollisilta.Jengin jäsenet vaatetukseen kuuluu vihreä takki,vaaleat housut ja päässä oleva liina (PC-versiossa punainen baretti.).

Avenging Angelsin jäseniä voi nähdä eri puolilla Liberty Cityä.Eniten heitä on Chinatownin,Belleville Parkin ja Wichita Gardensin alueilla.Vaikka heidän pitäisi torjua rikollisuutta,niin he eivät reagoi mitenkään,jos Toni Cipriani tekee jotakin laitonta.He eivät edes tappele Tonin kanssa:mikäli heitä lyö,he vain juoksevat pakoon.

Sivutehtävä Muokkaa

Pelaaja voi osallistua Avenging Angelsin toimintaan pukeutumalla jengin vaatteisiin ja painamalla R3-näppäintä jengin jäsenen viressä.Tällöin pelaaja voi myös taistella mm.autovarkaita ja moottoripyöräjengejä vastaan.Jokainen taso suoritetaan tappamalla kaikki rikolliset.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki