Fandom

Gtapedia

Andromada

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Andromada on iso lentokone Grand Theft Auto: San Andreasissa.

300px-Andromada-GTASA-inflight.jpg

Andromada lennossa GTA San Adreasissa.

Kuvaus Muokkaa

Andromada on C-141 Starlifteriin pohjautuva 4-moottorinen kuljetuskone GTA San Andreasissa.Tärkein esiintyminen on tehtävässä "Stowaway".Andromadaa ei ole tarkoitettu pelaajan käytettäväksi,mutta se on mahdollista saada jollain tavalla tehtävän aikana.Muut tavat edellyttävät modeja tai huijauskoodilaitteita,mutta näin saatu Andromada on pienempi kuin "oikea".Andromadan ulkonäkö ei ole täysin viimeistelty.Sen paljastavat mustat ikkunat.Andromadan voi nähdä korkealla lentämässä kaupungin yli.Myös Verdant Meadowsista löytyy Andromadojen keulaosia.

Ilmestymiset Muokkaa

Andromadan tärkein esiintyminen on tehtävässä Stowaway jossa Carlin täytyy ajaa PCJ-600 moottoripyörällä Andromadan sisälle. Tehtävässä Home In The Hilss Triadit lentävät Andromadalla Madd Doggin kartanolle.

Triviaa Muokkaa

-Andromadan piti esiintyä myös GTA IV:ssä,koska pelin arkistosta löytyy Andromada-tiedostoja.

-Andromadaan pääsee sisälle "Stowawayn" aikana,kun teet koodin "Räjäytä kaikki autot" välinäytöksen aikana.Kone pysähtyy,ja voit mennä sisälle.Konetta ei voi kuitenkaan ohjata tai edes tulla ulos koneesta.

-Vaihtoehtoisesti voit räjäyttää koneen ja työntää sen hangaariin.Tämä on kuitenkin vaikeaa,koska hylky voi kadota heti hangaarin sisällä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki